Ik denk het laatste pochen en misschien proberen te shockeren ofzo, door te vertellen dat haar partner er niets vanaf weet enzquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:10 schreef marjo84 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het hele doel van dit topic? Meeleven, beamen, bashen, negeren? Of wilde je gewoon even pochen (wat nog sneuer zou zijn)?
Slotje dan maar.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:21 schreef het-ero het volgende:
[..]
Ik denk het laatste pochen en misschien proberen te shockeren ofzo, door te vertellen dat haar partner er niets vanaf weet enz. Beetje vals en gemeen over willen komen, in de hoop mensen te triggeren
![]()
kuisheidsslotjequote:
Dat je het hier kunt vertellen zonder dat er dingen heel erg fout gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:10 schreef marjo84 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het hele doel van dit topic? Meeleven, beamen, bashen, negeren? Of wilde je gewoon even pochen (wat nog sneuer zou zijn)?
quote:
Maar van waaruit is dan de behoefte ontstaan om het te vertellen?quote:Op zondag 22 februari 2009 03:21 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat je het hier kunt vertellen zonder dat er dingen heel erg fout gaan.
Ja denk 't ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:52 schreef marjo84 het volgende:
TS heeft het te druk met batsen om nog te posten
Daar houdt ze dus niet van (van haar man of zg partner), anders ga je niet zo veel en vaak vreemd, dus het is verplaatste affectie (neuken met een ander ipv liefde van/voor haar partner)quote:Op zondag 22 februari 2009 16:23 schreef karoltje het volgende:
What goes around comes around.... Over een tijdje ben jij degene die genaaid wordt door degene van wie je houd, kijken of je dan nog zo geniet he.
ja hallooooooooquote:Op zondag 22 februari 2009 19:33 schreef LammeH het volgende:
Weetje wat jij zou moeten doen? jezelf van kant maken.. zijn wij ook tevreden.
Anders stamp ik jou hersenloze brein wel tot moes,
kankerslet!
Dat iddquote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
TS is denk ik ondertussen gestorven aan een acute schimmelinfectie die uitgezaaid is door haar hele lichaam
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:23 schreef karoltje het volgende:
What goes around comes around.... Over een tijdje ben jij degene die genaaid wordt door degene van wie je houd, kijken of je dan nog zo geniet he.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja halloooooooo
TS: zoek die spanning even op een andere manier, een manier waarbij je anderen geen pijn doet graag. En, al eerder gezegd maar o zo waar, wat je zaait zul je oogsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |