Over de hond van TS die haar niet eenzaam laat voelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Robijn1961 het volgende:
Waar gaat dit allemaal over.................... ..................
TS was toch vrouw?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
hoop dat zijn vriendin hem verlaat en hij aids krijgt
Het is al niet genoeg dat hij bedrogen is?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
hoop dat zijn vriendin hem verlaat en hij aids krijgt
foutje,quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:47 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Het is al niet genoeg dat hij bedrogen is?.
Schelden idd, goed ideequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef Re het volgende:
er wordt nog te weinig gescholden geloof ik
Volgens mij een tekort aan aandacht, daarom gaat ze ook vreemd, of ze is gewoonweg sexverslaafde en een notoire vreemdganger die later een oude vrijster zal worden, verbitterd en al, wat ik niet voor haar hoop. Mensen voor de gek houden en daarmee krenken als ze erachter komenquote:
Hé Neo!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef het-ero het volgende:
Wat erg, wat een naar mens ben je eigenlijk TS. Soort hoer van H.
Tja raar verhaal, om te shockeren misschien?quote:
Inkomen, sociale status in de buurt of familie (denk aan verjaardagen enz).quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef eleusis het volgende:
Waarom zoek je geen open relatie TS?
Lol, Ik ben eigenlijk toch ook best makkelijk te verleiden hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef het-ero het volgende:
[..]
Volgens mij een tekort aan aandacht, daarom gaat ze ook vreemd, of ze is gewoonweg sexverslaafde en een notoire vreemdganger die later een oude vrijster zal worden, verbitterd en al, wat ik niet voor haar hoop. Mensen voor de gek houden en daarmee krenken als ze erachter komen.
Wat erg, wat een naar mens ben je eigenlijk TS. Soort hoer van H.
Ga jij vreemd in een relatie waarin je vanelkaar houdt en af hebt gesproken dat je niet vreemd gaat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:37 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Lol, Ik ben eigenlijk toch ook best makkelijk te verleiden hoor.
Ik ga niet zo snel een relatie in dus dan niet nee. maar ts is een vrouw. Misschien is ze te snel haar relatie binnengegaan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:41 schreef het-ero het volgende:
[..]
Ga jij vreemd in een relatie waarin je vanelkaar houdt en af hebt gesproken dat je niet vreemd gaat?
Wat een vent ben je dan een man een man een woord een woord?
Of niet? Ben je niet zo?
TS is nl wel zo.
Ze gaat waarschijnlijk express porrende tegen alle moraal in die haar en ons is bijgebracht ooit; een soort verkrachting ervan, dat maakt sommige mensen boos en daarom post ze dat verhaal waarschijnlijk.
En niet zo kleintje ook...quote:
Als je gelukkig bent in de liefde ga je niet zo snel en helemaal niet zo vaak vreemd, dat doe je omdat je iets meer zoekt ergens en dus tekortkomingen hebt en onvrede, ze heeft waarschijnk iets van: is dit alles -->quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:44 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik ga niet zo snel een relatie in dus dan niet nee. maar ts is een vrouw. Misschien is ze te snel haar relatie binnengegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |