Zei m'n neefje ook al: "Wat schrijven jullie veel!quote:
quote:
En laat die PM maar. Je was al snellerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
DaBuzzzzz, niet proberen het allemaal bij te houden of bij te lezen, gewoon er doorheen blèren waar je het over wilt hebben. Hoe wil je het eigenlijk aan gaan pakken om wat pondjes af te vallenvan die zware botten af te komen?
Wilde net zoiets toevoegen jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:en dan kun je niet meer over je seksuele escapades schrijven
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:en dan kun je niet meer over je seksuele escapades schrijven
Tweede keer alquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Hey, da's de eerste keer toch, dat je een halfuur aan één stuk door rent?
Ik zou het niet doen. Je kan beter afgaan op hoe je je voelt, wat je er zelf van vind en hoe je kleding staat, dan zo'n dom meetapparaat.quote:Hier nog steeds geen idee van hoeveel ik weegMisschien toch ooit een weegschaal kopen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Ik ben net uit bad
En ik ruik naar iets mintachtigs
Wie wil er aan me snuffelen?
Opstellen in rijen van drie!
Volgens mij is dat spul ADHD-opwekkend ipv relaxend![]()
Of je gebruikt er gewoon codetaal voor, dan snapt ie het toch niet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:en dan kun je niet meer over je seksuele escapades schrijven
Goed plan. Gewoon praten over bloemetjes, daten en wat was dat andere woord ook alweer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of je gebruikt er gewoon codetaal voor, dan snapt ie het toch niet!
"Ik was me toch laatst even fijn aan het wekkeren"
Iedereen hier: "OMG TMI!!einz!
"
Neefje: "saaaaaai"
Ja erg is dat hé ik ben nu al aan het loeren of ik me vanavond wel in kan houdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heh, Zwahiel, herkenbaar! Mijn grootste zonde was laatst M&Ms die ik met vriendje soldaat gemaakt hebM&Ms are my multicoloured bane. Maar je hebt iig de juiste spirit!
Gaat dus vast goedkomen!
*doet weekend-boogie met Goodbye* wij gaan nu zondag naar Blijdorp, wat we uitgesteld hadden laatst! Hopelijk heb ik dan geen zere voet meer, hehe
Ja...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat rokje dat Ewelina postte ook drie keer niks.
En sodeju, Zwahiel, heb je tijd over ofzo?.
Net gegeten: aardappelpartjes met een frikandel.
Of: "Ik heb de bloemetjes buiten gezet" of "Ik heb de bloemen gemaaid" etcquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of je gebruikt er gewoon codetaal voor, dan snapt ie het toch niet!
"Ik was me toch laatst even fijn aan het wekkeren"
Iedereen hier: "OMG TMI!!einz!
"
Neefje: "saaaaaai"
Waar zou punniken eufemistisch voor staan dan?quote:
Dat past niet bij iemand die hier in het topic meldt dat ze thee gaat drinken en daarna gaat neukenquote:
Oh nee je gaat me niet zeggen dat 'punniken' nu ook al seksuele connotaties heeft in dit topic!quote:
Idd. Dat is altijd zo'n klap in m'n gezicht hè, als MoBlo zegt: "Nu ga ik m'n vent neukenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat past niet bij iemand die hier in het topic meldt dat ze thee gaat drinken en daarna gaat neuken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat past niet bij iemand die hier in het topic meldt dat ze thee gaat drinken en daarna gaat neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |