Mende gij da nou ?quote:
hem: gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Mende gij da nou ?
Maar Maikuuul heeft hem wel echt gehaald, dus feliciteer hem
geen Pi, Li or Tiquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer Pi op een weegschaal zetten?![]()
Wat is dat voor iets nerderigs?
het is geen weegschaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer Pi op een weegschaal zetten?![]()
Wat is dat voor iets nerderigs?
verkapte milieuverontreinigingswens?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef Dagonet het volgende:
Nu eindelijk een hendig sjieke slip tegen een viaduct.
Als je aan het hupt komt, kompt je aan mij hoor je mequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:26 schreef Dirkh het volgende:
Godverderdegodver, kankerstraal op met je hoerige kuttopics vuile kut mongool.
Zo Hupt, kom nu maar op met je ban aanvraag, wat een godverdetyfus kutbagger laat je toe zeg. Ik noem er nog een: het zijn de balletjes van de koningin
Incompetente kutkneus!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:26 schreef Dirkh het volgende:
Godverderdegodver, kankerstraal op met je hoerige kuttopics vuile kut mongool.
Zo Hupt, kom nu maar op met je ban aanvraag, wat een godverdetyfus kutbagger laat je toe zeg. Ik noem er nog een: het zijn de balletjes van de koningin
Incompetente kutkneus!
Dat is een bijkomend voordeel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je aan het hupt komt, kompt je aan mij hoor je me
Een beter milieu begint met een boom.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
verkapte milieuverontreinigingswens? [ afbeelding ]
[Lammetje]quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:57 schreef Dagonet het volgende:
Nu eindelijk een hendig sjieke slip tegen een viaduct.
Opgroeien tot een wolf in schaapskleren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[Lammetje]
Wat doen lammetjes op FOK! ?
dat dan weer welquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een beter milieu begint met een boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |