dank uquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
omg jij bent zo grappig het is gewoon eng!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
dank uAls een buffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
dank udat zegt iemand die zelf geen foto's in fobo heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
"ruststand"?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef mafkees01 het volgende:
Links geloof, voel nix en geen zin om te kijken...
Wel in de ruststand nu want ik zit
Op stand-by, dôh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
"ruststand"?Dat concept snap ik ff niet..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat zegt iemand die zelf geen foto's in fobo heeft
Ik weet dat ik knetterlelijk ben, jij blijkbaar niet, buffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
Nou, ik zat op een vreemde manier, dus hij lag op me been. En hij hing dus niet. Maar hij rustte op mijn linkerbeen, dus in de ruststandquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
"ruststand"?Dat concept snap ik ff niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |