Mensen die geen inlevingsvermogen hebben op de situatie van een ander en dus alles reflecteren op hun eigen ervaringen.quote:
1996.quote:
Ik geef vijf euro aan de moderator die de openingspost wijzigt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
BLIJF GODVERDOMME VAN MN POST AF!
gequotequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Ik geef vijf euro aan de moderator die de openingspost wijzigt.
Hoeveel posts heb jij vandaag al wel niet gemaaktquote:
Ik heb met niemand ruzie, alleen zij met mij. Ik zou ook eigenlijk niet weten waarom, maar goed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Probeer vriendjes te maken met je huisgenootjes![]()
Omdat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:21 schreef DeWaasheid het volgende:
Verkapt ik-ben-een-loser topique
Rond je 800quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb jij vandaag al wel niet gemaakt
Dikke jetsers?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Ik heb met niemand ruzie, alleen zij met mij. Ik zou ook eigenlijk niet weten waarom, maar goed.
Een van haar ijzersterke uitspraken toen ik naar de huisbaas was gestapt voor geluidsoverlast:
"Je maakt je echt niet populair bij de rest van de huisgenoten hoor!"
Maar ze maakte zich toch alleen impopulair bij mij met geluidsoverlast? Wat hebben de andere huisgenoten hiermee te maken?
Een trut met VMBO-niveau is het.
shitt ouwe. wel keiveel.quote:
Valt wel mee hoor. Lekker wijf wel, maar volgens mij met aanleg om een reet met de vorm van een ouderwetse paardrijbroek te krijgen binnen een jaar of 5.quote:
Oh je was er toen bij? Er was geen feest hoor. Het was een doordeweekse dag en twee kinderen waren veel herrie aan het maken middels eigen stembanden. Rond een uur of 1 was ik dat wel zat, zeker toen ik al een paar keer had gevraagd of ze wilde dimmen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef koemleit het volgende:
jezus gaan zeiken over geluidsoverlast.
je medebewoners doen gewoon feestjes en zulks en jij bent zoeen nerd die dan gaat zeiken over geluidsoverlast.
Dat had je moeten bedenken voor je eroverheen ging.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:25 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Ik heb met niemand ruzie, alleen zij met mij. Ik zou ook eigenlijk niet weten waarom, maar goed.
Een van haar ijzersterke uitspraken toen ik naar de huisbaas was gestapt voor geluidsoverlast:
"Je maakt je echt niet populair bij de rest van de huisgenoten hoor!"
Maar ze maakte zich toch alleen impopulair bij mij met geluidsoverlast? Wat hebben de andere huisgenoten hiermee te maken?
Een trut met VMBO-niveau is het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |