Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef wise het volgende:
dan neem je er toch meer. 5 per uur kan makkelijk
als ik dalijk dood ben is het jullie schuld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef wise het volgende:
dan neem je er toch meer. 5 per uur kan makkelijk
wat een onzinquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef Timmor het volgende:
Dit kan er dus gebeuren bij meer dan 1 in de 2 uur ...
[ afbeelding ]
Je gaat niet dood, je voelt je alleen licht in je hoofd en af en toe kramp in je buik. 10 kan ook, maar ik zou 5 doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
als ik dalijk dood ben is het jullie schuld.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef Timmor het volgende:
Dit kan er dus gebeuren bij meer dan 1 in de 2 uur ...
[ afbeelding ]
ik heb wel de speciale sinasappelversie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef LoggedIn het volgende:
Zo lekker zijn ze toch niet? Ik gebruik ze nu ook redelijk veel, maar heb er niet zon moeite mee ze niet te overgebruikenHoestsiroop daarintegen; waarom verdunnen ze dat spul niet dat je gwn een glas kan nemen ipv 1 zon klein kutbakje per 24h
Tequilla schenk je nog groter man
Hoestdrankquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef LoggedIn het volgende:
Zo lekker zijn ze toch niet? Ik gebruik ze nu ook redelijk veel, maar heb er niet zon moeite mee ze niet te overgebruikenHoestsiroop daarintegen; waarom verdunnen ze dat spul niet dat je gwn een glas kan nemen ipv 1 zon klein kutbakje per 24h
Tequilla schenk je nog groter man
Waarom denk jij dan dat ik in de apotheek me boodschappen doe?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoestdrank![]()
Dat moeten ze gewoon in literflessen verkopen bij de supermarkt. Of in de kroeg serveren in een mixje met bacardi oid.
]quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:
wat de neuk dat plaatje? wat de fuck is dat?
* LoggedIn checktquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef CaseyCopa het volgende:
[..]
ik heb wel de speciale sinasappelversie.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoestdrank![]()
Dat moeten ze gewoon in literflessen verkopen bij de supermarkt. Of in de kroeg serveren in een mixje met bacardi oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |