Het is wel verleidelijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm
Nee die heb ik op afraden van iemand laten liggen en ik wachtte op de long handlequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je nu de baby-kabuki? Ik wacht zelf nog op mijn long-handle kabuki, en kan tot die tijd nog niets over de grootte ervan zeggen.
Hoe bevalt je EDM?
Nee hoor dat hoeft niet persequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet ie per se van EDM zijn?
Ik heb de grootste van Cosmopolitan. Die is wel fijn.
Nou, zo'n palet iets vind ik wel handig,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug benaderd door een merk / meid die had een merk wat dierproef vrij is
misschien kan ik wat voor je regelen? als je me ook verteld wat voor een kleuren je wilt enzo?
Ik kan altijd vragen aan haar
Yes dit eerste deel is al zéér prijzig......
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van het costalscentsforum:
Coastal Scents does not test anything on any animals.
Doe je mee met de minigrouporder?.
Ik wil ook de normalequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh gelukkig. Ik heb een hekel aan shimmer oogschaduw en de normale is er niet. Weg verleiding!
Checked enzo. Is goedgekeurd,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik ga eerst nog even dat forum etc. checken want sommige merken zijn erg geniepig !
zeggen dat je merk pdv is, maar alle ingrediënten zijn los wel allemaal getest; het eindproduct alleen niet
Nog even wachten met bestellen!
De lessen weet ik nog niet, maar de onderwerpen van visagie A zijn:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal aan lessen dan?
Ik wil ook die normale!! misschien kunnen we een mini-group-palet-order doen als ze weer binnen zijn )quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil ook de normale.
Er staat jammer genoeg ook niet bij wanneer ie weer wél op voorraad is.
Ben ook erg benieuwd wat jij allemaal verder krijgt aan boeken en dergelijke!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:10 schreef Burdie het volgende:
Bruidsmakeup krijgen wij al bij A. Volgens mij is het de versnelde variant, we hebben ook nog later in het jaar een soort van terugkomdagen om de technieken weer op te halen en de nieuwste tips & tricks te leren.
Bodypaint komt dan weer in een aparte cursus, net als grime (wat ik wel erg graag wil doen!)
Ik ben benieuwd.
Ik kan er niet op gokken dat ik genoeg geld binnenkrijg als visagist,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd wat jij allemaal verder krijgt aan boeken en dergelijke!
@Astrid
gewoon doen...
even sparen etc.
voor als hobby vind ik het persoonlijk té idioot om zo'n opleiding te gaan betalen maar ach
als je het wilt.. moet je het natuurlijk zelf weten
Of je gaat tijdens de sessies je patienten opmaken haha
Met visagie kom je moeilijk aan de bak..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan er niet op gokken dat ik genoeg geld binnenkrijg als visagist,.
En ergens vind ik het ook een beetje zonde van mn opleiding,.
Psychologie is iets wat ik óók altijd heel graag wilde, dus dan maar zo.
Ik kan later altijd nog zien met wat ik verder ga uiteindelijk,.
Uhu, daarom.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Met visagie kom je moeilijk aan de bak..
iedereen kan zomaar visagist worden als je je papiertje binnen haalt..
zoals nu ik kan binnen een halfjaar ongv. kan ik visagist zijn
en dan? komen de bakken met geld binnen stromen, I wish...
Je moet écht beschikken over mooie kunsten en aparte stijlen om eruit te spatten
( nu bedoel ik niet dat ik dat doe )
Ik wil voor mijzelf zoveel mogelijk diploma's halen en ik kan er nu de combinatie van maken door mijn andere opleidingen ..
Ik vind die shimmer ook wel eeeeerg leuk, maar ik heb al zo onwijs veel uitgegeven de laatste dagen, dat is niet leuk meer gewoonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Wil iedereen die normale? Ik vind die shimmer ook wel geinig eigenlijk,.
Dan is dit een mooie afsluiter,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik vind die shimmer ook wel eeeeerg leuk, maar ik heb al zo onwijs veel uitgegeven de laatste dagen, dat is niet leuk meer gewoon
Als ik shimmer wil dan heb ik hier wel een potje met neutrale shimmer staan dus dat kan ik altijd doen maar matte kleuren zijn erg moeilijk te vinden vind ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Wil iedereen die normale? Ik vind die shimmer ook wel geinig eigenlijk,.
Komt die trouwens niet morgen terug?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh gelukkig. Ik heb een hekel aan shimmer oogschaduw en de normale is er niet. Weg verleiding!
Ja, nee, nou, ja, maar..... Ung... Ik heb wel net geld terug gehad van mijn autoverzekering en ik krijg morgen salaris, maar ooooh..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan is dit een mooie afsluiter,.
Je hebt gelijk. We kunnen ze beter via een groupie (quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef Chanty87 het volgende:
Die palettes zijn niet alleen op CS te koop hè, op eBay zijn ze meestal nog goedkoper ookEn er is nog een site die ze heeft, even zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |