Op welke manier bedoel je precies?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:29 schreef Dipkip het volgende:
Chipszak, kan je niet veertjes gebruiken met wimperlijm
Lashes van Shu Uemura zijn dat. Is gewoon een rijtje wimpers. Hele mooie lashes hebben ze daar trouwens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind op die 1e foto die linker het mooist,.
Geen idee hoe ik dat precies voor elkaar moet krijgen; volgens mij nepwimpers én veertjes. Of dat zit ookal aan elkaar natuurlijk.
Ik ook niet.. Lijkt me wel erg raar aanvoelen ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb echt nog nooit nepwimpers gebruikt, lijkt me zo naar.![]()
Doe onderste met veertjes lijkt me het ergst. Een beetje wind en je kan die wollige bende uit je ogen plukken.
Je voelt het wel maar dat went ook wel weer. Ik droeg ze toen ik nog podiumwerk deed maar ik zou het nooit gewoon dragen omdat ik het teveel van het goede vind maar voor een fantasy festival waarbij het het niet gek genoeg kan, is het echt wel geschikt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Lijkt me wel erg raar aanvoelen ook.
Voelen je oogleden dan niet enigszins zwaar aan ofzo als je nepwimpers op hebt?
Dit dus,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Je voelt het wel maar dat went ook wel weer. Ik droeg ze toen ik nog podiumwerk deed maar ik zou het nooit gewoon dragen omdat ik het teveel van het goede vind maar voor een fantasy festival waarbij het het niet gek genoeg kan, is het echt wel geschikt.
Oprah heeft altijd van die 'vleugels'!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Je voelt het wel maar dat went ook wel weer. Ik droeg ze toen ik nog podiumwerk deed maar ik zou het nooit gewoon dragen omdat ik het teveel van het goede vind maar voor een fantasy festival waarbij het het niet gek genoeg kan, is het echt wel geschikt.
Of losse wimpertjes. Die lijken ook heel mooi maar dat is nogal een werk om het bij jezelf op te brengen maar met een beetje geduld is het effect wel mooi voor een avondje. Ik heb dat geduld niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:15 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Oprah heeft altijd van die 'vleugels'!
Wat subtielere neppers lijken mij wel mooi voor een feestje met avondlicht.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:54 schreef veuve_amiot het volgende:
Lieve experts, tips?
Ik zoek: dagcrème met minimaal SPF 15, hypoallergeen en zonder (of met heeeel lichte) geur, en niet vettig ivm vette huid. Oh ja, en betaalbaar.
Gebruik op dit moment Róc Hydra+, waar ik in principe tevreden mee ben, maar het ruikt te sterk en is wat te vet. Dat is gelijk ook zo'n beetje het maximum wat ik eraan uit wil geven - ¤17 / 50 ml.
Halp.
Ja ik heb ook ooit eens op het wangetje gekocht, maar die zwitsal geur gaat me toch vrij snel tegenstaan.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:56 schreef Chav het volgende:
Ik ga als mn potje leeg is ook eens voor een andere dagcreme kijken. Ik gebruik nu nog Clinique Superdefense maar dat gaat me een beetje opbreken. Heb ook al een tube zwitsal op het wangetje gekocht en die is ook wel fijn maar daar zit geen spf in. Denk dat ik ook een keer bij de Bodyshop ga kijken.
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik heb ook ooit eens op het wangetje gekocht, maar die zwitsal geur gaat me toch vrij snel tegenstaan.
Spammertquote:Op zondag 22 februari 2009 16:02 schreef stylecrazy het volgende:
Ik haal de laatste tijd vel tips van Linda op de website styleguide. Altijd handig tips, en ze gebruikt altijd betaalbaar merken. Wat erg fijn is.
Ja ik eerst ook tot ik in het ziekenhuis patienten moest verzorgen met zwitsal producten. Toen was er ik er heel snel klaar mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:35 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Tegenstaan????
Ik DOMPEL mezelf in dat spul vanwege die geur.
Serieus, van teen tot oorlelletje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |