In Leidschendam zijn ze er een aan het bouwen, dus dan zullen er wel meer iets kleinere v&d's volgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
In Utrecht en Den Haag zitten ze ook.
Daar is een cursus voorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:04 schreef Niara het volgende:
wow, mooi koffertje@ of eigenlijk, koffer ;p
En gaaf dat jullie echt zo'n opleiding volgen o.o
Ik zou graag eens een cursus willen doen, maar daar ben ik veel te onervaren voor x.x
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:29 schreef Burdie het volgende:
Visagiekoffer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foudraal:
[ afbeelding ]
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook bestellen maar ik zie als enige opties om mn adres in te vullen US en Canada?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:26 schreef Burdie het volgende:
Yeah, ik had een bestelling geplaats bij E.L.F (eyeslipsface.com) en die kwam vandaag binnen:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook bestellen maar ik zie als enige opties om mn adres in te vullen US en Canada?
Shit, I'm doomed. Ik heb ook gelijk weer vanalles besteldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook bestellen maar ik zie als enige opties om mn adres in te vullen US en Canada?
Sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:51 schreef Burdie het volgende:
Shit, I'm doomed. Ik heb ook gelijk weer vanalles besteld. (zitten dit keer ook een paar cadeautjes bij)
Maar goed, zo moet het:
- vul je winkelmandje
- klik op 'checkout'
- klik onderaan het winkelmandje op "proceed with paypal"
daarna wijst het zich vanzelf.
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Sorrymaar hun producten bevallen jou dus goed? Het is zo goedkoop, dat ik zo'n gemengd wantrouwig-hebberig gevoel krijg
Het lukt me echt nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:51 schreef Burdie het volgende:
Shit, I'm doomed. Ik heb ook gelijk weer vanalles besteld. (zitten dit keer ook een paar cadeautjes bij)
Maar goed, zo moet het:
- vul je winkelmandje
- klik op 'checkout'
- klik onderaan het winkelmandje op "proceed with paypal"
daarna wijst het zich vanzelf.
Echt heel raar, mijn vorige bestelling heb ik geplaatst op www.eyeslipsface.com maar ik zie dat de bevestigingsmail van de co.uk komt!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef Dipkip het volgende:
Ho wacht, welke link gebruik jij precies? Op de .com site staat:
'We currently only ship to the US (including Puerto Rico, Alaska and Hawaii) and Canada. We do ship to APO addresses. For the UK please visit us at http://www.eyeslipsface.co.uk/ for Australia please visit us at http://www.eyeslipsface.com.au/'
Wat vreemd zeg... Het scheelt ook nogal veel in prijzenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:06 schreef Burdie het volgende:
Echt heel raar, mijn vorige bestelling heb ik geplaatst op www.eyeslipsface.com maar ik zie dat de bevestigingsmail van de co.uk komt!
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat vreemd zeg... Het scheelt ook nogal veel in prijzenwaar ik op de .com 24 dollar kwijt was voor mn bestelling incl. verzenden is het op .co.uk ineens 37 pond. Dat is dus ongeveer twee keer zo duur...
oh! en mijne soms niet ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Burdie, jouw make-upkoffer ziet er echt jaloersmakend uit!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef Burdie het volgende:
Aaaah, nice As! Dat lijkt me ook een heel fijn merk om mee te werken!
Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |