Prima maar de vegetarische turkse pizza bestaat nietquote:
De vegetarische turkse pizza, immers die bestaat niet. En iets dat niet bestaat heeft vaak niet veel meer dan 0 calorieënquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:12 schreef Jak het volgende:
Je moeder bestaat niet.
Even weer terug naar topic, wat zou nou gezonder zijn:
Een vegetarische turkse pizza, of een normale turkse pizza?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:06 schreef Jak het volgende:
Een turkse pizza bestaat uit deeg, gesmolten kaas, groenten, knoflooksaus en sambal.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]hahaha, ja hoor.
Dat hebben ze zelf verzonnen in die tent waar je dat haalt denk ik.
Dat probeer ik em ook al duidelijk te maken maar hij wil het niet echt snappen ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:18 schreef xminator het volgende:
Vegetarische Turkse pizza bestaat niet .
dat ziet er vet goor uitquote:
En dat noemt men een durum gezond?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:51 schreef Jak het volgende:
Nee dat bedoel ik echt serieus gewoon helemaal niet.
Wat ik bedoel ziet er eigenlijk precies zo uit als een turkse pizza met kaas (die je dus oprolt) maar dan zonder gehakt.
die krijg ik ook wel binnen zonder die pizza te etenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:51 schreef xminator het volgende:
Lekkah veel eiwitten
Nee heb dat nog nooit gezien....![]()
Ja alleen die mierenneukende principiele puristische snobistische turkse pizza boeren noemen het durum gezond en willen het alleen voor je klaarmaken als jij het ook zo noemt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat noemt men een durum gezond?
Met kaas?![]()
![]()
rare fantasie heb jij, heb je dat altijd als je gesmolten kaas ziet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat ziet er vet goor uit![]()
alsof iemand daar overheen heeft gespoten
nee. Dit ziet er gewoon goor uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
rare fantasie heb jij, heb je dat altijd als je gesmolten kaas ziet?
waar woont jouw huis?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:55 schreef RoW_0 het volgende:
Mam gaat a.s. zondag lahmacun maken!![]()
Vers uit de oven <33333
iedereen welkom xD
als je komt neem dan ook ff sambal mee, mijne raakt bijna op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |