abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68355484
Ik heb een hele tijd met Venus geschoren, maar ben nu aan het kijken of goedkopere mesjes net zo goed werken.
Even een vraagje: als ik mijn benen scheer, krijg ik de daaropvolgende dagen vaak heel veel jeuk. Het maakt mijn benen er natuurlijk niet mooier op als ik mezelf niet kan tegenhouden met krabben. Weet iemand misschien of dit ligt aan het soort scheermesje/scheergel/lotion/etc.? En zoja, wat zou ik dan beter kunnen gebruiken?
pi_68355520
Goed scrubben van te voren werkt bij mij altijd. Daarna insmeren met een goede bodylotion
Noot noot.
pi_68512998
[img]https://www.pearcoonline.com/pearco/images/26500362.jpg[/img]
Van de week Gillette Power Fusion Phenom gekocht. Wat een superrr superrrrr scheerresultaat! Omdat ik een behoorlijk gevoelige huid heb, komt het bij elke scheerbeurt wel voor dat ik me snijd/kleine wondjes heb of last heb van rode plek door het scheren (huidirritatie).

In eerste instantie was ik bang dat ik me makkelijker zou snijden omdat er meer mesjes aanwezig waren, echter als je te hard op het mesje drukt dan buigt deze gewoon mee zodat de spanning op het gezicht niet te ruw/hard is. Maw: Hiermee heb ik het beste scheerresultaat zonder huidirritatie gehad!

De precision trimmer is aanwezig. Ik ben hier niet echt enthousiast over, ik gebruik in plaats hiervan liever de trimmer van mijn scheerapparaat. Maar goed het is een scheermes geen trimmer:).

Bij de Kruidvat: De Fusion Power Phenom (apparaat met batterij erbij) kost 17 euro. Een pakje van 4 scheermesjes kost 18 euro.
pi_110657905
Superrrrschop!!

Inmiddels zijn we 3 jaar verder. Ik zoek ook nieuwe scheermesjes en kwam dit topic tegen!

Ikzelf scheer met Venus breeze. Heb ook de intuition gehad, maar vond ik niks.

Ik ben nu weer opzoek naar wat anders. Ik las dat er ook van mannenscheermesjes wordt gebruikt. Is dat voor de prijs? Of omdat t ook beter/gladder scheert?

Kortom.. Hier weer verder discussiėren! :)
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')