Stel je baas peert 'm over een jaar en jij moet gaan solliciteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:00 schreef jortkeldert het volgende:
Stel dat ik op mijn 30ste ergens anders ga werken, dan kan ik toch altijd mijn ervaring aantonen? En kan mijn baas mij recommanderen. Niet dat ik het zie zitten om eigenlijk ergens anders te werken omdat ik hier tamelijk veel vrijheid heb en de sfeer goed is.
Ja ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef jortkeldert het volgende:
Op zo`n korte termijn zou er weinig aan de hand zijn. Dan ga ik dus gewoon weer studeren en heb ik nog minder dan een jaar weggegooid. Daarbij is het niet realistisch dat hij na een jaar op zou stappen. Ondertussen kennen we elkaar al een aantal jaar en weet ik gewoon dat hij niet zo is. We zijn altijd open en eerlijk tegen elkaar.
Tja, het feit blijft dat ik dan dus leer voor iets wat ik al ben. Daarnaast vind ik de studie niet bijzonder interessant en leer ik veel dingen waarvan ik weet dat het niet gebruikt wordt. (Omdat ik dus dagelijks de praktijk meemaak)quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Rublic het volgende:
1100 euro netto voor 20 uur? Waar zit dat bedrijf?![]()
Je kan toch ook werken/leren? Ik zie het probleem niet. Mogelijkheden van dual studeren bekeken?
maar in die tijd had je pa waarschijnlijk niet de mogelijkheid om studiefinanciering te krijgen en om dus gewoon op kosten van de staat alsnog in een paar jaar fulltime het HBO erdoor te jassen. Die mogelijkheid heb jij tot je 30e wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef jortkeldert het volgende:
Toen moest die alsnog aan de bak in de avond...
Tijger??quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:59 schreef DoimeN het volgende:
Hey tijger, zorg dat je aandelen van het bedrijf gaat bezitten.
Je zegt dat je nu hard aan 'jullie' zaak werkt. Maar zolang jij niets bezit kan het van de een op andere dag over zijn. Ik begrijp hieruit dat je behoorlijk waardevol bent voor de zaak, ga dus is met je baas praten. Hij zal het echt niet gek vinden.
Breng het ongeveer zo: Ja ik wil stoppen met mijn studie maar dan wil ik wel wat houvast. Aandelen blablabla.
Mocht het geen BV/NV zorg dat je vennoot wordt.
Iemand die werkt en goed werk levert, komt ook wel in aanmerking voor promoties. 5 jaar op niveau werken zegt mij bijvoorbeeld meer dan een 10 jaar oud HBO-diploma in combinatie met een niet al te sprankelend CV.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Daboman het volgende:
Allemaal wel leuk en aardig, maar in mijn beleving is werkervaring ook veel waard. Als starter word je immers heel vaak afgewezen op het feit dat je geen werkervaring hebt. Het zou dus ook prima uit kunnen pakken als een keus die wel goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |