Nog gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, nachtje gamen en films kijken
Welk tablet heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
let vooral op die winnie the pooh magneet!
VIIIIVA COLONIAAAAquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef mstr het volgende:
Fantastisch eergisteravond in de apres ski-hut.
Duitse Viva Hollandia, wij met 7 NL'ers keihard in het NL zingen, al die duitsers en oostenrijkers keken ons raar aan
Nee, m'n bovenrug naar achterenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
VIIIIVA COLONIAAAA![]()
![]()
[..]
Nee, m'n bovenrug naar achteren
Waarom twee iPods?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem welquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mja het is ook gewoon een beetje jezelf dat aanpraten omdat je gewoonweg teveel fok't
Thanksquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je rijbewijs![]()
![]()
Ziet er beter uit dan hoe mijn bureau er nu uitzietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
het aantal muizen en toetsenborden en computers zouden me gek maken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan hoe mijn bureau er nu uitziet
[ afbeelding ]
Past niks meer bij op
Ik repareer vaak computers voor mensenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef raaavi het volgende:
[..]
het aantal muizen en toetsenborden en computers zouden me gek maken!
Ik zelfs 2quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef VlaDje het volgende:
waarom heeft iedereen een huistelefoon bij zn pc staan
facking chill die intercom functiequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef VlaDje het volgende:
waarom heeft iedereen een huistelefoon bij zn pc staan
Vetquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
facking chill die intercom functie
raav : doet intercom naar woonkamer
raav: MAA HOELAAT ETEN WE?
ma: over halfuurtje
raav : OKEY, THX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |