abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69337522
Hihi thanks, vind ze op de foto niet half zo mooi maarja dat ligt niet aan de camera.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_69337796
Heel veel geduld hebben dan
pi_69340366
Echt hele mooie tegels hoor!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_69360828
thanks Nero.

Vandaag de kachel en het kastje ophaald.
Helemaal leuk alleen zijn er twee pootjes van de kachel afgebroken moet dus een nieuw frame onder en de pootjes (gietijzer) eraan vast gemaakt.
Hopen dat ze bij de plaatwerkerij raad weten!

Wel een teen die nog twee keer zo dik is na de aanvaring met een doos keldertegels gisteren en het raam van de toekomstige badkamer is enkelglas dus moet vernieuwd..beetje jammer maar vooruit beter nu direct dan later nog eens.
Al met al heel veel gedaan dit weekend pinkstermaandag de keukentegels en houtenvloer uitzoeken plus bestellen
pi_69398711
Frame voor de kachel wordt gemaakt..alles komt goed waren de magische woorden
Net supermooie eveneens gietijzeren deurklinken gespot hopen dat ze betaalbaar zijn!
  maandag 25 mei 2009 @ 22:52:10 #258
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69401277
Mooie tegels MI-etje! Die hebben wij ook in onze huidige badkamer, alleen een slag donkerder. Ze zijn heerlijk praktisch, we hebben ze in de door jullie gekozen kleur ook overwogen voor onze nieuwe badkamer (daar komt nu stucwerk icm kleinere, smalle tegels in diverse formaten).
pi_69418141
thanks TM ik vond en vind ze nog erg modern dus ga wel druk aan de gang om wat meer details aan te brengen voor de wat oudere look maarr ze zijn ook erg mooi!
Ben erg benieuwd naar jullie badkamer

Net gebeld voor de gietijzeren klinken en er moet 125 euro voor 15 stuks betaald worden.. koopje zou ik denken dus nu even duimen dat ze passen (do-avond meten).
pi_69421598
heb een foto maar die staat op mijn werklaptop en daar kan ik geen foto opslagsites openen dus hem ook niet uploaden helaas.
Is idd geen geld maar het zijn alleen de klinken en niet het binnenwerk hé..
Dus moet even vriendlief deze meneer laten bellen om te bepalen of we er wat aan hebben (I hope soo!).
Ze komen van MP
pi_69421702
hmmm misschien moet ik dan maar eens beter gaan zoeken op marktplaats ik heb wel een heleboel bakelieten gevonden... alleen dan van het verkeerde jaartal
pi_69422452
haha wat zoek je?
pi_69422669
mooie klassieke klinken voor 4 of 5 deuren. Maar dan niet truttig klassiek (dan krijg ik het aan de stok met mijn stoere gymleraar ) en geschikt voor een heel klein portemonneetje...... kvintbestlastig
pi_69423498
hmm nou ik heb er een aantal opgeslagen dus als je een voorbeeldplaatjes hebt?
Dan pb ik ze als ik iets heb dat erop lijkt. Duurt wel eff want ben met m'n preitaart bezig, de hond miept en m'n mailbox stroomt vol
pi_69423612
hahaha ik heb zo geen voorbeeld, das dus het punt Het is heel lastig gericht zoeken als je niet weet wat je exact moet hebben...
pi_69424174
Hmm ja och dit was ook een goed gelukje.
Als vriendlief straks afwast pik ik even zijn laptop in kan ik n fotootje plaatsen.
pi_69426952

Et voila.. nog geen idee of ze op alle inbouwen passen hoor..
pi_69427067
die zijn heel erg mooi inderdaad! Naar iets soortgelijks ben ik ook op zoek. Ben nou aan het twijfelen of ik niet gewoon witte bakelieten moet nemen..
pi_69427236
Mja als vriendlief het niet ziet zitten dan mail ik je ze door.. Hoeveel heb je er nodig trouwens?
pi_69427377
Nope weinig anders maar ik vond deze vrij snel.
5 deuren heeft hij misschien wel over, kan het altijd voor je vragen, deuren met of zonder slot?
pi_69427531
oei das veel sloten, nu vraag het wel even straks.
pi_69427590
ja precies, daarom was ik al gaan kijken naar half-schild klinken, heel tof als je wil vragen!
pi_69431950
Hij gaf aan 30 stuks...blijken 13 sets te zijn..sorry!
Maar als ik er verder nog tegenkom hoor je het zeker of misschien dat iemand anders zegt hé die heb ik ergens gezien?
pi_69432108
Ik zoek vrolijk verder! Heel erg bedankt voor het vragen! Wat was jouw zoekterm als ik vragen mag?
pi_69432284
deurklinken / klink en dan aangevinkt ook in de advertentie zoeken..kreeg zo'n 48 pagina's en begin altijd achteraan
pi_69432757
dan ga je nu hits genoeg krijgen
pi_69502372
Vanmiddag lekker in de zon een deel van de tuin uitgetekend (de zichtlijnen en terras).

Wilden vanavond even op papier krijgen dat renoveren/vernieuwen dak + dakkapel zonder wijzigingen geen probleem was...is degene waar we een afspraak mee hebben er niet
Hmm fijn begin maarja we hebben ze nodig.

Morgenmiddag vrij ga mijn bloembollen uit de grond halen dan kunnen ze gesorteerd mee :D
Morgenavond hopelijk een offerte voor de tegels in de keuken en miss de gang..

Zaterdag de deurklinken halen en misschien een kruiwagen& verder geen bijzonderheden met pinksteren is alles dicht dus gaan we maar van de zon genieten en een beetje plannen en webshoppen
pi_69541419
Zit bij te komen van de tegelprijs
Morgen de deurklinken halen
pi_69542593

pi_69551575
Hmm ik na een bezichtiging van de prijs van Villeroy niet meer
Maar de deurklinken zijn binnen en het zijn 11 complete setjes plus 2 voor bad en toilet.
Foto's volgen morgen nu opmaken voor een lekker uitetentje en stapavondje.
pi_69581483

pi_69658912
Laminaatje voor boven Lekker makkelijk schoonmaken in de inloopkast en slaapkamers.
Bovendien zie je er weinig van.

pi_69660996
Mooi laminaat! voor een SUPER prijsje
pi_69661566
Jep we hebben het al liggen en er 5 jaar op "gewoond" het is nog steeds prachtig (behalve dan op het punt waar ik het strijkijzer liet vallen ).
pi_69779914
Laminaat binnen..plinten worden nabezorgd..waren er niet omdat de order gewoon niet doorgegeven was

Nu ja scheelde ons slepen met die dingen.

Vandaag ook kastje voor badkamer gehaald en vloerenwerf in nijkerk bezocht. Erg mooi!
Alleen vraag ik me wel af of 4 mm dik genoeg is als toplaag..
pi_69781321

Zoals je ziet een overschot aan sokken
pi_69819213
Wat een hoop moois in dit topic!

Wij krijgen ook een vloer met een toplaag van 4mm, en twee winkels zeiden onafhankelijk van elkaar dat je rustig 50 jaar verder bent voordat dat af is.. (mits goed onderhouden)
pi_69820333
Dank je LieLie, moet heel erg oppassen dat het geen allegaartje wordt hoor

Thanks voor de info! Ben er inmiddels ook achter dat dikker dan 4 mm niet op de vloerverwarming kan.
Goed onderhouden komt helemaal goed alleen de zon buiten houden is wat moeilijker maar daar ga ik maar mooie gordijnen voor shoppen.
pi_69820425
Haha, kan het me voorstellen

Ik zie hier ook overal in de klustopics dat er zoveel op marktplaats wordt gezocht!
Eigenlijk een heel goed idee, maar had daar niet zo aan gedacht
Je hebt er echt toffe dingen gevonden.

Ben nu aan het kijken voor tuindingen, al lijkt de tuin nog ver weg met al dat puin
pi_69820920
Tuindingen kun je ook goed bij veilingen krijgen troostwijk en daan hebben beide veel in de aanbieding nu qua meubelen enz.
  maandag 8 juni 2009 @ 12:16:33 #297
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_69822225
Mooi laminaat, mooi kastje, mooie wasbakken! Je deurklinken zijn niet helemaal mijn ding, maar gelukkig vinden we niet alle zelfde dingen mooi .
pi_69823200
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
Update
Vandaag tegelhandels bezocht en eindelijk badkamertegels gevonden die we beiden heeeel mooi vinden.
We begonnen bij donker maar daar kon ik echt geen wandtegel bij vinden behalve ook heel donker en dat stond echt niet mooi helaas.
Maar hier zijn we beiden blij mee!

Wat wij mooi vinden..

[ afbeelding ]

Oe, die hebben wij laatst ook gezien! Dat geeft zo'n mooi effect!
pi_69823705
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:16 schreef twentemeisje het volgende:
Mooi laminaat, mooi kastje, mooie wasbakken! Je deurklinken zijn niet helemaal mijn ding, maar gelukkig vinden we niet alle zelfde dingen mooi .
Thanks TM!
Ik ben helemaal verliefd op de deurklinken dussuh maakt niet uit dender niet van de roze wolk af
De wasbakken ben ik nog steeds over in dubio..gelukkig hoef ik nog lange niet te beslissen!
Ga nog even verder zoeken meer dan 600 euro per wasbak is ietwat over de top.

@ LieLie ze zijn ook nog eens goed te betalen

[ Bericht 19% gewijzigd door Ml-etje op 08-06-2009 13:15:45 (niet goed gelezen) ]
pi_69852265
Planning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')