Wat meen ik niet? Ik kom er zelf oorspronkelijk ook vandaan, en na jaren in de Randstad te hebben gewoond zou ik dolgraag weer terug willen. Ik ben de Randstad spuugzat. Vooral de drukte en bepaalde andere 'elementen', als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Jawel, maar je wil ook geen 5 uur moeten reizen om bij je werk te komen. Gelukkig is het nationaal landschap en daarmee wat beter beschermd tegen uitbreiding dan veel andere landelijke gebieden.quote:Maar vooruit je hebt wel gelijk maar de stad is mij nog wel iets te dichtbij.
Gewoon niet meteen te dol doen met die verbouwing. Daar kun je je flink aan vertillen.quote:Dank je welnu zorgen dat het een blijvertje is
if you know what I mean
quote:na jaren in de Randstad te hebben gewoond zou ik dolgraag weer terug willen.
Och heb een bedrag dat we minimaal over willen houden en dat is het verder gaan we gewoon lekker beginnenquote:Gewoon niet meteen te dol doen met die verbouwing. Daar kun je je flink aan vertillen.
Dat ligt momenteel even lastig, maar gaat op termijn wel gebeuren.quote:
Hou ons op de hoogte, wil je!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat ligt momenteel even lastig, maar gaat op termijn wel gebeuren.
Ik acht de kans dat ik ga klussen en/of hypo-en bijzonder klein (is niks voor mij). Maar ik zal je evengoed pb-en als het zover is.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
doe mij dan maar een pb (als het klus en hypo topic begint) altijd leuk
Waarom moet ik jou op de hoogte houden? Jij woont er toch helemaal niet?quote:
Maar ik vind het wel leuk om te lezen wat voor contructie jij gaat kiezen met je hyp enzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat ik ga klussen en/of hypo-en bijzonder klein (is niks voor mij). Maar ik zal je evengoed pb-en als het zover is.
[..]
Waarom moet ik jou op de hoogte houden? Jij woont er toch helemaal niet?
Dat is ook de bedoeling. Laat mensen maar kritiek leveren, daar leer je van...Het is een grote beslissing.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:04 schreef Ml-etje het volgende:en dan wel meelurken en becommentariėren
![]()
Och ik heb ook een tijd meegelezen en vond het wel erg leuk om te horen welke opties medemensen zien.
En heb er ook al wel wat van opgestoken
Je zit er niet ver naast. Of ik een variabele rente zou nemen hangt helemaal af van de omstandigheden op dat moment. Liever niet, maar op 6% voor 30 jaar vast zit ik ook niet te wachten.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel leuk om te lezen wat voor contructie jij gaat kiezen met je hyp enzo.
Gokje: variabele rente, niet vast en waarschijnlijk ga je voor een groot deel aflossingsvrij en zelf aflossen...maar ik kan er naast zitten.
Neehoor, ik heb tot zover geen commentaar. Ik hoop alleen dat je het een beetje rustig aan doet met die verbouwing. Je weet namelijk nooit wat je nog tegenkomt en hoeveel de extra kosten dan kunnen zijn. Voor je het weet kun je het hele boeltje slopen, je zult echt niet de eerste zijn die dat overkomt.quote:
205quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef tomegel het volgende:
opzich leuk huisje. Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:43 schreef twentemeisje het volgende:
I love the Smeg koelkast! Als het bij ons geen Amerikaanse koeler was geweest dan ook zo'n Smeg!
Heb eens een ritje over de dijk gemaakt en de grotere huizen hebben vaak de donkere pannen, de kleintjes de rode..quote:Op zondag 5 april 2009 00:17 schreef AnneX het volgende:
Vind je het zelf mooi-er en passend?
Op een typisch dijkhuis een andere kleur dan oranje-rode dakpannen?
De (moderne) huizen rechts van de garage lijken ook grijs te hebben.
En wat zie je als je langs de dijk gaat bij vergelijkbare huizen?
Het overige ziet er fris uit.
Waarbij ik opmerk, dat grijze verf eruit kan zien of het in de grondverf staat.
Behalve als het hoogglans is.
Waarom laat je het niet zoals het is? Word je echt gelukkiger van nieuwe dakpannen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
@home met een dilemma erbij..dakpankleur..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En houtkleur..onderhoudsvrije latten oa.
Suggesties? Tips? Schijnt dat de welstandscommissie ook nog iets over de kleur te melden heeft helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |