dus je gaat nu ineens beweren dat ik slecht Nederlands spreek??????quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:27 schreef ajf het volgende:
[..]
Je kan hem op Frans instellen, hè. De mijne iig wel

Wij hebben Bert Visscherquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef heavenstar het volgende:
ik dus wel......en lees veel liever een kaart dan naar zo'n stomme stem....

quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
dus je gaat nu ineens beweren dat ik slecht Nederlands spreek??????

Kim Holland schijnt het ook te hebben ingesproken....quote:

Ik ben werkloos...quote:

ajf kent me al langer dan gister....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
* rulerofdeath pakt de popcorn

je kunt ze zelf ook inspreken. er valt wel een handleiding te vinden over hoe je dat moet doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Kim Holland schijnt het ook te hebben ingesproken....

Daar zit toch niemand op te wachten... dat dat mokkel uberhaubt beroemd is, is mij een raadselquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef heavenstar het volgende:
Kim Holland schijnt het ook te hebben ingesproken....

en dat in de vakantiequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben werkloos...
Waarom lopen de goedemorgen-topics trouwens beter dan de baggertopics 's nachts?

Omdat er meer mensen zin?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben werkloos...
Waarom lopen de goedemorgen-topics trouwens beter dan de baggertopics 's nachts?

denk dat ik dan helemaal in een deuk zal liggen als ik constant mijn eigen stem zou horen....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt ze zelf ook inspreken. er valt wel een handleiding te vinden over hoe je dat moet doen

weet ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ajf kent me al langer dan gister....

kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef heavenstar het volgende:
[..]
denk dat ik dan helemaal in een deuk zal liggen als ik constant mijn eigen stem zou horen....

quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
dus je gaat nu ineens beweren dat ik slecht Nederlands spreek??????

tis hier nog geen vakantie...quote:

Welk record?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen zin?
En omdat ik mijn record ga breken vandaag

hardstikkequote:

Als jullie vakantie hebben, hoef ik ook niet te rekenen op jullie bagger. Dan zitten jullie verkleed te zuipen in rare plaatsen die ineens andere namen hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tis hier nog geen vakantie...

pppff...zit mij hier helemaal suf te posten ja..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
Schiet eens op het is half 12 geweest hoor!!!

hier wel, maar ik doe in de vakantie niets anders dan werkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tis hier nog geen vakantie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |