Waar?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:25 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt trouwens dat de eerste SL(e)T waarschijnlijk maandag in reizigersdienst gaat rijden, aldus Broek53 op Somda.
Dat is dus in de ochtend, na de spits zo'n beetje? Dan kan ik er dus niet bij zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
Treinen 9830 en 9845. Een slagje Utrecht - Den Haag Centraal dus
Ohquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:47 schreef Duvel het volgende:
Het staat daar al maanden vol met SLETten!
Nee dat is bij de rooie brug, dat is wat verderopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:47 schreef Duvel het volgende:
Het staat daar al maanden vol met SLETten!
mmm, dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
Het is na de spits ja. Vertrek 10.35 uit Utrecht geloof ik
benieuwd langs welk perron ze dat gaan neerzettenquote:
Aldus de expert!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is bij de rooie brug, dat is wat verderop
Aardig ritje voor een Rondreiskaartje welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef dennistd het volgende:
Zo, vandaag even een reisje enschede-kampen-emmen-enschede gedaan
Die is aardig verdwaald dan!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef dennistd het volgende:
de benelux-bs in hispeed-kleuren stond in zwolle trouwens, net als de rest van de stam
foto's volgen laten vanavond
Mwoa, niet half zo ver als die Northlander die ernaast staatquote:
ov-studentenkaartjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aardig ritje voor een Rondreiskaartje wel
hij zal daar wel staan na reiniging van gisteren, toen er weer een voor sprong tussen delft en schiedam dacht ik...quote:
Shit! Dan heb ik hem ook gemist.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dus in de ochtend, na de spits zo'n beetje? Dan kan ik er dus niet bij zijn
Die Northlander staat al weer maanden zo niet meer dan een jaar op de Dijksgracht bij Amsterdamquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, niet half zo ver als die Northlander die ernaast staat
Zoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:09 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Die Northlander staat al weer maanden zo niet meer dan een jaar op de Dijksgracht bij Amsterdam
Goed meegetrokken, trein scherp, dynamiek in de fotoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:09 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
ICMm 4029
Voorop in de intercity naar Den Haag Centraal, te Almelo
nee, deze is door een aantal nedtrain- en hispeed-medewerkers in hun vrije tijd in de hispeed-kleuren geverfd, om het de eenjarige samenwerking tussen de werkplaats en hispeed te vieren ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
De Benelux-stuurstandrijtuigen worden toch gereviseerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |