Hij schommelt niet, geluid was moeilijk te bepalen vanwege een stel kwetterende spotters.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Maar nu de ham vraag: hoe rijd ie??
Niet dezelfde stem als in de andere sprinters?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef bork het volgende:
[..]
Hij schommelt niet, geluid was moeilijk te bepalen vanwege een stel kwetterende spotters.
Zwoele omroepstem en brede toch wel harde stoelen in de 2e klas, trekt wel lekker op moet ik zeggen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:39 schreef bork het volgende:
Druk op spoor 12 te Utrecht deze ochtend om 10.35, eerste rit SLT 2402.
[ afbeelding ]
eerste klasse met cabine machinist.
[ afbeelding ]
tweede klasse
[ afbeelding ]
ehm???
[ afbeelding ]
Weer dag zwaaien in Woerden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:17 schreef SNArky het volgende:
[..]
Best tof moet ik zeggen en redelijk stil (ik zat ook in de eerste rit).
Wat zal dat nou kosten, zo'n loc in 'blessuretijd'?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Vandaag te Amersfoort:
[ link | afbeelding ]
Vanuit diverse bronnen binnen het cargo-wereldje sijpelen berichten door dat zeer binnenkort het doek gaat vallen voor de serie 5800 bij ACTS. We hebben het dan niet over weken maar eerder over dagen. Op zondagavond 22 februari 2009 maakt de blauwe ACTS 5812 met de zondagse Veendamshuttle trein 50049 aan de haak de planmatige tussenstop op station Amersfoort, gelukkig vandaag op spoortje 9. Het begin van de avond wordt dagelijks ingeluid door de zogenaamde "Blauer Stunde", waarin de hemel, relatief kortstondig, prachtig mooi blauw is.
quote:Eerdere sein-en wisselstoringstoring Schiphol-Hoofddorp
Tussen Amsterdam en Leiden via Schiphol moeten reizigers rekening houden met een vertraging die kan oplopen tot 20 minuten.
Oorzaak: een eerdere sein-en wisselstoringstoring.
Besmettelijk zo te zien besmettelijk zo te zienquote:Op maandag 23 februari 2009 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
Een extra storing aan een aan een wissel die in storing ligt
Deze derde rail is een extra geleiderail voor treinen. Mocht een trein, om wat voor reden ook, ontsporen, dan zorgt deze derde rail dat de trein niet iets "vitaals" raakt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:03 schreef dennistd het volgende:
wat me trouwens een maandje geleden opviel te deventer:
er ligt daar in spoor 2 (langs het nieuwe perron) een derde rail. heeft iemand enig idee waar die voor dient?
[ afbeelding ]
Normaal gesproken is het idd gewoon een hoekijzerprofiel. Waarom hier een spoorstaaf gebruikt is weet ik niet. Mss hadden ze die net over / bij de hand etcquote:Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef dennistd het volgende:
zo'n geleiderail is normaal toch veel smaller?
Oh ja, klopt, ik zit ernaastquote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef Ajaman het volgende:
Volgens mij wordt deze extra spoorstaaf geen strijkregel genoemd (maar weet het ook niet zeker), want zo heet de geleiderail in een wissel al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |