Volgens sommige in deze maatschappij klopt dat wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef PiRANiA het volgende:
Als je die zin gebruikt lijkt het net of ze van zichzelf een niet zonvol leven hebben..
ja ik vind het een moeilijke zin, vandaar dat ik hier ook naar ideeen vraagquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef PiRANiA het volgende:
Als je die zin gebruikt lijkt het net of ze van zichzelf een niet zonvol leven hebben..
Daarom vraagt ze hij ook om hulp bij het formuleren van de zin. Fipo hunterquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef PiRANiA het volgende:
dat klinkt goed, dankjewelquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:01 schreef Echo99 het volgende:
'bijdragen aan een positieve invulling van de dagbesteding en daarmee aan een waardige en waardevolle toekomst'
doe maar hijquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daarom vraagt ze ook om hulp bij het formuleren van de zin. Fipo hunter
Ik ga wel met inhoud in op het topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daarom vraagt ze ook om hulp bij het formuleren van de zin. Fipo hunter
Hmm... Kuch... ge-edit. Ik ga er zomaar vanuit dat iedere SPW-er een vrouw moet zijn...quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef 314 het volgende:
en dan googlen ze die zin en komen ze hier
Alsof je zinnen uit een sollicitatie brief googled...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef 314 het volgende:
en dan googlen ze die zin en komen ze hier
nog iemand opmerkingen hierop?quote:Het lijkt me erg leuk en uitdagend om gehandicapten te begeleiden in het dagelijks leven om op deze manier te kunnen bijdragen aan een zinvolle invulling van de dagbesteding en daarmee aan een waardige toekomst.
Eerste vraag van de gemiddelde P&A muts zal dan zijn: Wat vind je er precies leuk en uitdagend aan? Bereidt je daar maar vast op voor...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:11 schreef babipangang het volgende:
echo99:
Ik heb je zin een beetje aangepast, maar de juiste woorden heb ik al een heel eind gevonden
[..]
nog iemand opmerkingen hierop?
Ja, wat versta jij onder een waardige toekomst?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:11 schreef babipangang het volgende:
echo99:
Ik heb je zin een beetje aangepast, maar de juiste woorden heb ik al een heel eind gevonden
[..]
nog iemand opmerkingen hierop?
dankjequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:14 schreef Echo99 het volgende:
En ik zou er nog even over nadenken of je voor het woord 'waardig' of 'waardevol' kiest...
Daarom is het ook goed dat hij de zin meer eigen heeft gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:20 schreef helldeskr het volgende:
Sollicitatie brieven anders schrijven dan in je eigen woorden loopt altijd fout af.
Indien hoogdravende taal niet tot je dagelijkse vocabulaire behoort moet je dit nooit gebruiken.
Dan verval je in de " geachte LS " fouten.
Bij het eerste de beste gesprek val je keihard door de mand.
Welkom in de 'softe' sectorquote:-knip-
Als je irl begint over over nuttige en zinvolle dagbesteding dan kijkt men je ook vreemd aan.
ja bij mij is het zo dat ik die enkele woorden als zinvol en waardig niet kon vinden, voor de rest haal ik niks van internet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef helldeskr het volgende:
Ik heb zelf heel lang recuitment gedaan in de IT sector.
Lees je een brief..nou nou..klinkt als een universiteitsprofessor.. blijkt het een of andere nitwit te zijn die alles zo van internet heeft getrokken...NEXT !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |