uiteraard <.<quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:23 schreef Echo99 het volgende:
Ik snap geen zak van je klachten.
(NOFI uiteraard)
Het is bang dat de partner zijn gmail door gaat spitten en zo ouwe foto's vind en die gaat verspreiden onder vrienden familie en vage kennissen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:23 schreef Echo99 het volgende:
Ik snap geen zak van je klachten.
(NOFI uiteraard)
Beter lezen, ik snapte het welquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:28 schreef Ovikaah het volgende:
Ik snap echt geen zak van je hele post!! En zo te zien aan de reacties hier, ligt dat niet aan mij!!
Het is wel een goed topic om te kijken wie er wel en niet begrijpend kan lezen.quote:
Haast. Ik ben een ander vak nu aan het maken duhquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef jogy het volgende:
Beter had je gewoon nog een gmail account aangemaakt, daar je bende op gegooid en hem die pass gegeven. Nu sta je tot het einde der dagen bekend als emo-girl.
@ fotos, daar staat het fobo vol meequote:
http://www.leestrainer.nl/Tekstbegrip.htmquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Scorp[AM] het volgende:
typisch een vrouw die zo'n standaard KLB topic aanmaakt met bijzaken als extra klacht maar er keihard in faalt ..
niet grappig is.. en veelal niet begrepen wordt..
goed topic elfy
Wie net wakker is of niet lijkt mij een beter puntquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is wel een goed topic om te kijken wie er wel en niet begrijpend kan lezen.
Het deed mij sterk denken aan zo'n onbegrijpbare VMBO tekst.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is wel een goed topic om te kijken wie er wel en niet begrijpend kan lezen.
Kun je nagaan, als je het vmboniveau al onbegrijpbaar vond..quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het deed mij sterk denken aan zo'n onbegrijpbare VMBO tekst.
Je snapt mijn grapje niet... Geeft niet hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef Elfy het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als je het vmboniveau al onbegrijpbaar vond..
Why bother trying to read this, at all ?
Mag ik het 'het is vroeg' excuus te berde brengen ten einde mijn falen te verbergen ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je snapt mijn grapje niet... Geeft niet hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |