Je denkt dat TNT rekening houdt met wat het jou kost?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:17 schreef supersteve het volgende:
ja en eht kan ook via ups.. de kast weegt dus zon 10 kilo.. ik verkoop de kast voor 50 euro.. ik ga toch zeker geen 70 euro verzendkosten betalen?
lolol
geen vraag met een vraag beantwoorden aub dank u welquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je denkt dat TNT rekening houdt met wat het jou kost?
je kan toch zelf ook op tnt.nl kijken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef supersteve het volgende:
[..]
geen vraag met een vraag beantwoorden aub dank u wel
Ik neem aan dat je je dit van te voren al bedacht had en de koper de verzendkosten laat betalen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:17 schreef supersteve het volgende:
ja en eht kan ook via ups.. de kast weegt dus zon 10 kilo.. ik verkoop de kast voor 50 euro.. ik ga toch zeker geen 70 euro verzendkosten betalen?
lolol
gaarne reageren op de vraag en niet eromheen pratenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je dit van te voren al bedacht had en de koper de verzendkosten laat betalen?
Reageer jij dan ook eens op de vraag: je kan toch ook gewoon op tntpost.nl kijken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef supersteve het volgende:
[..]
gaarne reageren op de vraag en niet eromheen praten
Afmeting maakt ook nog iets uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef fruityloop het volgende:
een paar muisklikken op de TNT website levert dit op:
Basis
0 - 10 kg
¤ 6,75
Zeker
0 - 10 kg
¤ 8,61
10 - 30 kg
¤ 12,95
Kortom, ergens tussen de 6,75 en 12,95. Pak die doos goed in, loop ermee naar een postkantoor, en ze vertellen het je. Maar je verkoopt zo'n ding toch ex. verzendkosten????
Ik wijs je er alleen maar op dat dit soort dingen en door jezelf na te zoeken zijn en het verstandig is dit voor de verkoop uit te zoeken...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef supersteve het volgende:
[..]
gaarne reageren op de vraag en niet eromheen praten
Mannen met kleine pikkies hebben grote auto's, maar omdat jij geen 18 bent dacht je: ik neem de grootste mid tower die er bestaat om mijn kleine pikkie te compenseren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef supersteve het volgende:
Ik heb een pakketje met een behuizing (mid tower) van een computer, afmeting max 100 cm lang, max 40 cm breed, max 100 cm hoog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |