zie post boven jequote:Op donderdag 19 februari 2009 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is normaal.
De fan gaat weer normaal draaien zodra hij aangestuurd wordt door de bios ivm temps.
Of door software in Windows.
Ja, ik heb de videokaart ook losgehaald en gebruik nu de onboard vga poort. Geheugen heb ik even omgewisseld met geheugen uit een andere pc...Ik denk dus eigenlijk een mobo probleem of voeding....en laat ik die nu allebei niet hebben liggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:24 schreef VeerMans het volgende:
Je had al je hardware al losgekoppeld, ook je videokaart/geheugen/etc?
Klinkt wel als iets dat stuk is als je je POST niet eens door komt
Meerdere keren gelezen maar ik snap er geen hol van.quote:
Direct na het aanzetten gaat die blower snoeihard draaien, harden dan normaal. Dit blijft hij doen en er gebeurt verder niets. En met niets bedoel ik eigenlijk ook echt niets. Ik kan dus ook de BIOS niet in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meerdere keren gelezen maar ik snap er geen hol van.
TS kan de bios niet in omdat die fan draait??
Kan die beter op het moederbord kijken of er bolle elco's op zitten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:34 schreef Rutger1983 het volgende:
informeer eens bij dell over opgezwolle eelco's. Veel dell machines hebben daar problemen mee gehad, en dee symptonen lijken er sprekend op. Nieuw moederbord zou dan de oplossing zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |