ik ben helemaal niet onbekend volkquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Zo zie je maar weer wat rare topictitels voor onbekend volk aantrekt, Steer!
Enne, Dude, we hebben hier alleen:
[ afbeelding ]
(en ik heb geloof ik nog wat thee in mijn tas, groene thee en iets van lente thee (optimistisch))
Da's de Huttekäse onder de thee! Volledig smaakloos! Alleen kleurstof!quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
(en ik heb geloof ik nog wat thee in mijn tas, groene thee en iets van lente thee (optimistisch))
Ohh, neem wat lekkere thee mee joh, en ook wat gekke! Er is ook hele lekkere opwekkende peperige thee te koop. Van een doodnormaal merk. Heerlijk!quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ice creamquote:Suggested Uses
Burgers, fries, eggs, and even on your ice cream (for those Ketchup die-hards!)
Ingredients
Tomatoes (tomato juice, citric acid, calcium chloride), Tomato Paste, Pure Cane Sugar, Red Bell Peppers, White Vinegar, Onions, Water, Garlic, Salt, Crushed Red Pepper Flakes, Spices
Geen idee wat erin zit, maar het is het succesnummer van Stonewall Kitchen (de maker van dat al). In Nederland althans. In de VS wilden de Amerikanen hun Heinz níet opzij schuiven voor een wat genuanceerder ketchup!quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Huh.
Even googlen of er niet wat meer spul inzit, zoals azijn en molasse enzo
Ja die laatste hebben we hier ook ja. Heerlijk!quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:56 schreef Isabeau het volgende:
Turkse thee is inderdaad heel erg lekker
Net als Minty Marcocco
Je kan online bestellen!!! http://www.culishop.com/page.php?id=43&cat_id=14quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ice cream![]()
![]()
Ik denk dat ik die ketchup wel lekker vind, Dude. Een van mijn grootste ergernissen in de nederlandse Sauzenindustrie is het gebrek aan een ECHTE USA BBQ sauce. Die smaakt zo heerlijk, met precies dezelfde toevoegigen als aan jouw ketchup.
De BBQ saus hier in Nederland van Calvé ofzo, zijn slappe chili/tomaat aftreksels, zonder de echte USA BBQ sauce smaak.
Is die prijs incl. shipping?quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kan online bestellen!!! http://www.culishop.com/page.php?id=43&cat_id=14
Moet je deze eens proberen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je Minty Mocro niet nabootsen door een kauwgompje en wat kaneel in je English Blend thee te gooien?
Sorry, drink geen thee met smaakjes doorgaans. Hou het bij jasmijn thee en chrysantium thee. Roots, ende zo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:07 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Moet je deze eens proberen.
http://www.urbanteagarden.eu/
Zijn buideltjes met o.a. Maroc mint. Bij Xenos 1 euro per doosje.
Waar kun je dat krijgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
omfg dat ziet er goed uit
Wahaaat ben jij confronteeerend vanavond Isa.quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe je eigenlijk nog op fok, Steer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |