Ik heb het nu twee keer gedaan & het beviel prima eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Thrar het volgende:
bij iemand anders thuis op zo een eerste date lijkt me nou helemaal geen goed plantenzij je elkaar misschien al wat langer kent.
hmm slapen.. misschien zou ik ook een keer vroeg moeten gaan
Tot het fout gaat en je bij één of andere creep in huis komt, die je verkracht en levend vilt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het nu twee keer gedaan & het beviel prima eigenlijk
En ja, ik denk dan ook weleens; ehhh waar ben ik mee bezig?!
Jup, dan gaat het foutquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot het fout gaat en je bij één of andere creep in huis komt, die je verkracht en levend vilt.
Gaat vanzelf wel een keer foutquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup, dat weet ik.quote:
Ik zal ze een linkje gevenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een beetje mensenkennis overkomt dit je niet denk ik, is ook geen dagelijks nieuwsbericht ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot het fout gaat en je bij één of andere creep in huis komt, die je verkracht en levend vilt.
Tja, dat denk ik ook, maar zeg nooit nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:56 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Met een beetje mensenkennis overkomt dit je niet denk ik, is ook geen dagelijks nieuwsbericht ofzo
Andersom on the other handquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee ok maar de kans is dan wel erg minimaal denk ik je gaat niet zomaar mee met iemand teminste ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat denk ik ook, maar zeg nooit nooit natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |