Dat geeft wel hele leuke effecten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik schiet vrolijk door:
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef SchaapjesOpHetDroge het volgende:
tvp, wat ik me afvraag trouwens waarom 'iedereen' het over abstract heeft terwijl het thema volledig 'Abstract en kunstzinnig' is. Overigens is mijn inzending wel abstract daar niet van. Word trouwens bij de vote ook de naam vermeld?
Daar is niks niet goed aan. Als jij dat onder abstract óf kunstzinnig vindt vallen is het goed. Wat mijn mening is doet daar niks aan af.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
Wat ik bedoel is bijvoorbeeld dit
[ afbeelding ]
Ik vind dit abstract én kunstzinnig, en toch kun je zien wat het is. Wat is hier niet goed aan dan??
Je mooiste tot nu toequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik schiet vrolijk door:
[ afbeelding ]
En dan in highspeed burst-mode foto's schieten, gegarandeerd dat er wat leuks tussen zit. Wel van hoog genoeg laten vallen hè.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:27 schreef ..bennie het volgende:
Ik zou nog eerder een oude monitor tossen.
super gaaf!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik schiet vrolijk door:
[ afbeelding ]
Die heb ik hier ook staan, maar dat scheelt een paar kiloquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 17:27 schreef ..bennie het volgende:
Ik zou nog eerder een oude monitor tossen.
Die vind ik erg mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit abstract én kunstzinnig, en toch kun je zien wat het is. Wat is hier niet goed aan dan??
pas dan ook alles aan : Last Modified Date/Time = 2009:02:19 21:31:56quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel een leuke om in te sturen. Maar helaas ga ik hem pas over 21 jaar maken.
Ik heb niks in de exif aangepast, ik heb mijn camera op 2030 gezet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pas dan ook alles aan : Last Modified Date/Time = 2009:02:19 21:31:56
![]()
tvp
wat is een strijkijzer?quote:
Ik vind die echt heel leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
strijkijzer :quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb niks in de exif aangepast, ik heb mijn camera op 2030 gezet.
[..]
wat is een strijkijzer?
een schoenzool misschien?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:58 schreef prupke het volgende:
@ marjo : abstract![]()
waar kijk ik naar??
wij ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:27 schreef Chanty het volgende:
Lol heb jij rondjesWij alleen vettige vierkantjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |