Maak mij wereld-dictator en ik red de wereld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:08 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De Gazastrook, het Vaticaan, uitgeverijen, CD-winkels, telefoonhokjes, Feyenoord. Ach Jogy, hadden wij het nog maar voor het zeggen.
Het eeuwig onbeminde en miskende TRU mijn waarde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef Intxaurraga het volgende:
O, niet dat ik het ooit voor het zeggen heb gehad, en jij hebt het kennelijk nog steeds voor het zeggen. Waar ben jij dan weer mod van, Joog?
dit was nachtbagger zo te zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah. Linkdump mag weer blijkbaar.
Open je eigen topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef sannentamm het volgende:
wie weet er een grappige truuk om uit te halen wij zoeken er namelijk een voor bij een leraar
Gooi hem door het raam. altijd lachenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef sannentamm het volgende:
wie weet er een grappige truuk om uit te halen wij zoeken er namelijk een voor bij een leraar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |