Idioten zitten overal, bij alle clubs.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef Animal_FR het volgende:
zitten de VMBOers dan toch niet bij ons maar bij.....
is het dan ook niet een verleden tijd voor 'mogen'quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef Voltreffer het volgende:
Is het trouwens al wel eens ergens anders gebeurd? Dat bezoekende bezochtende supporters niet meer mogen komen omdat ze valsz over iemand anders zongen zingde?
Ohh Aboutaleb we weten geen lied voor jou,quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:38 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
dat is wel lastig zingen nog. Aboutaleb je moeder is een hoer vooral.. Die naam alleen al.
Ik vond het al wat dat ik 2 woorden kon verbeterenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
is het dan ook niet een verleden tijd voor 'mogen'
Nee, dat is alleen bij de beloften ...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Voltreffer het volgende:
Of willen ze dan ook alle thuis supporters niet meer toelaten
Ga toch lekker slapen joh, je vriend(in) wacht op jequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb een alarm voor sommige woorden
Dat dus.quote:Dit heeft de KNVB woensdagavond laten weten. De beslissing volgt op de incidenten van afgelopen week, van de wedstrijden van zowel de eerste elftallen als de beloftenteams.
Burgemeesters, clubs en KNVB vinden de incidenten van de afgelopen weken, afgelopen zondag werd de Klassieker gespeelde, aanleiding om deze periode van afkoeling in te voeren. Voor de beloftenelftallen geldt zelfs dat de onderlinge duels de komende twee seizoenen helemaal zonder publiek worden gespeeld.
Gaan we zingen Hamas Hamasquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef steencontainer het volgende:
Zaterdag 15.00 stadhuis voor de fanatieke onder ons!!
FR
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef De_Slagert het volgende:
Je wilt niet weten wat er bij een old firm geroepen wordt, maar dat vinden we allemaal zo prachtig in Nederland. Hypocryte knuppels
Gast nou ken ik me spelfout niet aanpassen, nu lijk ik zelf wel een knuppel, oke dat ben ik ook maar tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef De_Slagert het volgende:
Je wilt niet weten wat er bij een old firm geroepen wordt, maar dat vinden we allemaal zo prachtig in Nederland. Hypocriete knuppels
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:25 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ga nou ken ik me spelfout niet aanpassen, nu lijk ik zelf wel een knuppel, oke dat ben ik ook maar toch
Ach gos.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef steencontainer het volgende:
Zaterdag 15.00 stadhuis voor de fanatieke onder ons!!
FR
Spreekkoren en liedjes horen inderdaad bij een wedstrijd. Moeten ook gewoon blijven bestaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:45 schreef Bananenman het volgende:
Geniaal hoor. Teringburgermeesters. Spreekkoren horen bij die wedstrijd en zijn er altijd al geweest, dat was tien, vijftien of twintig jaar geleden niet anders. En nu is dat ineens reden om uitsupporters te weigeren
Uhm? Vijftien jaar geleden zongen feyenoorders over de vrouw van Van Gaal die kanker had, en nu is 'hamas hamas joden aan het gas' reden om uitsupporters vijf jaar te weren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreekkoren en liedjes horen inderdaad bij een wedstrijd. Moeten ook gewoon blijven bestaan.
Maar je vergeet gemakshalve wel even dat de inhoud van die spreekkoren toen (10,15, 20 en wat mij betreft 50 jaar geleden) wel wat anders waren dan tegenwoordig?
15/20 jaar geleden werd er ook al "bommen op Rotterdam" gezongenquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreekkoren en liedjes horen inderdaad bij een wedstrijd. Moeten ook gewoon blijven bestaan.
Maar je vergeet gemakshalve wel even dat de inhoud van die spreekkoren toen (10,15, 20 en wat mij betreft 50 jaar geleden) wel wat anders waren dan tegenwoordig?
En aan de burgemeesters ligt het niet dat de inhoud van die spreekkoren veranderd is. Dat ligt dus echt aan die 'supporters' zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |