Ja iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja. Het is in samenspraak met de KNVB gedaan he.
Ik heb het idee dat men in de toekomst alleen nog maar gezinnetjes met vrouw en kinderen in het stadion wil hebben. Net als in de VS zeg maar. Een gezellig dagje uit.![]()
Echte voetbalsfeer verdwijnt steeds meer.
Spandoeken die niet mogen, spreekkoren verbieden etc etc etc..
Er tussen staan en die leuzen roepen zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen en het boeit mij ook niet en ben ook HBOer.
De vooroordelen over de VMBOers meer weer de ijskast in?
neej want dan krijg je ook straf en mag je 3 hele wedstryden lang geen TIFO actie doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of stiekem fakkels met alle kleuren van de regenboog afsteken
Het is hier geen Duitsland of Engeland ook al loopt daar ook nog gewoon poltie rond.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat er ME moet staan is al erg genoeg.
Ja, leuzen roepen doe ik zeker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er tussen staan en die leuzen roepen zijn twee verschillende dingen.
Heh?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen en het boeit mij ook niet en ben ook HBOer.
De vooroordelen over de VMBOers meer weer de ijskast in?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, leuzen roepen doe ik zeker.
haha, dit is erg funny.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:04 schreef sezten het volgende:
Vanaf minuut 1:00 trouwens hier:
best triest...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heh?
vmbo'er hoe kom je daar nou bij?
Het lijkt gewoon alsof het hem helemaal niks doet dat er 5 jaar geen supporters meer zijn, wat is er dan nou nog voor leuks aan het gaat juist om het sfeertje eromheen
Ow, bedoel je het zo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heh?
vmbo'er hoe kom je daar nou bij?
Het lijkt gewoon alsof het hem helemaal niks doet dat er 5 jaar geen supporters meer zijn, wat is er dan nou nog voor leuks aan het gaat juist om het sfeertje eromheen
Nee, het ging mij even om dat kindje wat weg wou maar niet weg mocht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef steencontainer het volgende:
[..]
haha, dit is erg funny.
was dit aanleiding tot het besluit?
you can't ban a Feyenoord fan
Nee maar dat weten we allemaal welquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
ik baal er egt wel van hoor dat ze 5 jaar lang gene uitsupporters willen hebben hoor. Denk dat je mij verkeerd begrepen heb. Reageerde alleen even op het vooroordeel over VMBO. Dat dit dus niet klopte.
het is zowiezo al fout gegaan dat het kind voor die ploeg is gewordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, het ging mij even om dat kindje wat weg wou maar niet weg mocht.
Zo'n bang kind tussen al die ME, dat doe je je kind toch niet aan
Steencontainerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef steencontainer het volgende:
[..]
haha, dit is erg funny.
was dit aanleiding tot het besluit?
you can't ban a Feyenoord fan
dat is wel lastig zingen nog. Aboutaleb je moeder is een hoer vooral.. Die naam alleen al.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Voltreffer het volgende:
Ik stel voor de komende wedstrijden van bijde clubs minimaal 15 minuten lang het Aboutaleb je moeder is een hoer, of Hamas, Hamas Cohen aan het gas te laten klinken! Lijkt me prima. Of willen ze dan ook alle thuis supporters niet meer toelaten
gewoon een keer boycotten en dan met spandoeken: SAAI HÉ ZONDER ONSquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Voltreffer het volgende:
Ik stel voor de komende wedstrijden van bijde clubs minimaal 15 minuten lang het Aboutaleb je moeder is een hoer, of Hamas, Hamas Cohen aan het gas te laten klinken! Lijkt me prima. Of willen ze dan ook alle thuis supporters niet meer toelaten
Ali ali, ali ali, je moeder is een hoerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:38 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
dat is wel lastig zingen nog. Aboutaleb je moeder is een hoer vooral.. Die naam alleen al.
maakt hun nix uit. Seizoenskaarten zijn toch al betaald en ze behalen meer inkomsten aan de tv mensenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
gewoon een keer boycotten en dan met spandoeken: SAAI HÉ ZONDER ONS
het was een gezonde bezigheid he al dat rennen ??quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:40 schreef Voltreffer het volgende:
Moet te doen zijn hoor
A-BOU-TA-LEB JE MOEDER IS EEN HOER, JE MOEDER IS EEN HOER!
Ja prima. En de boycot zou ook nog kunnen. Al zou ik niet weten we je er meer mee hebt. De club of iemand anders? Kan me niet voorstellen dat Ajax hier blij mee is?
Lekker volwassen reactie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Voltreffer het volgende:
Ik stel voor de komende wedstrijden van bijde clubs minimaal 15 minuten lang het Aboutaleb je moeder is een hoer, of Hamas, Hamas Cohen aan het gas te laten klinken! Lijkt me prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |