quote:
Die Ajaxsupporters stonden zo ver weg, dat hebben ze nooit gehoordquote:
Vieze nicht.quote:Aboutaleb: 'Geen knip voor neus waard'
woensdag 18 februari, door SV, Amsterdam, 22:41u, De Telegraaf
Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam vindt het spijtig dat het besluit over het weren van de uit-supporters de echte voetballiefhebbers treft. Hij zei dat woensdag na afloop van de besprekingen in Zeist naar aanleiding van de ongeregeldheden rond Ajax-Feyenoord.
Hij zei dat de consequenties van de ongeregeldheden van te voren duidelijk waren gemeld. Hij noemt de relschoppers 'geen knip voor de neus waard'.
In Zeist zijn de beelden bekeken van de ongeregeldheden. Volgens Aboutaleb ging het om honderden relschoppers die al lang van te voren de Feyenoord-supporters stonden op te wachten.
Allemaal reljeugd van het VMBO...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:08 schreef venomsnake het volgende:
Hoop jonge ventjes stappen daar de trein uit..
Lijkt wel of er steeds meer kinderen mee gaan tegenwoordig.
Is ook zo, maar toch.. je weet dat je het in het stadion niet meer mag roepen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die Ajaxsupporters stonden zo ver weg, dat hebben ze nooit gehoord
hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Allemaal reljeugd van het VMBO...
Net of er echt iets kan gebeuren vanquote:In Zeist zijn de beelden bekeken van de ongeregeldheden. Volgens Aboutaleb ging het om honderden relschoppers die al lang van te voren de Feyenoord-supporters stonden op te wachten.
die ME moeten ze dan ook aanpakken..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Net of er echt iets kan gebeuren van
1) de afstand
2 ) al die ME ervoor en nog wat blauwe mannetjes.
Dus blijft het alleen maar bij wat schelden over en weer.
Het feit alleen al dat er ME moet staan is al erg genoeg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
1) de afstand
maar maybe stonden die 100 man wel in de ry voor een broodje hamburgerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Noshiba het volgende:
Tell something new dat er honderden mensen hun op te staan wachten doe dan wat preventiefs, ik kan hier zo walgelijk pissig om worden
Ach ja. Het is in samenspraak met de KNVB gedaan he.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
1) de afstand
haha ja.. en ben derdejaars HBO..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef Rots het volgende:
[..]
Jij bent er één van, zo te zien aan je reactie?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja. Het is in samenspraak met de KNVB gedaan he.
Ik heb het idee dat men in de toekomst alleen nog maar gezinnetjes met vrouw en kinderen in het stadion wil hebben. Net als in de VS zeg maar. Een gezellig dagje uit.![]()
Echte voetbalsfeer verdwijnt steeds meer.
Snandoeken die niet mogen, spreekkoren verbieden etc etc etc..
Of stiekem fakkels met alle kleuren van de regenboog afstekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
AZ publiek![]()
lekker dagje naar het voetbal en dan een mooie handenklapper mee naar huis nemen
en het lijkt wel alsof het je geen ene flikker boeitquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
haha ja.. en ben derdejaars HBO..
Jij bent dus één van die Hamas-bontkraagjes van de filmpjes?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
haha ja.. en ben derdejaars HBO..
neej kom er niet in voor.. heb ook geen bondkraag en een petje sorry...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent dus één van die Hamas-bontkraagjes van de filmpjes?
Ik stond er ook tussen en het boeit mij ook niet en ben ook HBOer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en het lijkt wel alsof het je geen ene flikker boeit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |