Nee maar klerelijers mag welquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
mogen we nu met kanker schelden sjimz? ik vind dat deze situatie dat wel vergoelijkt.
Supporters maken de klassieker. Maar dat snap jij niet. Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, die blijft gewoon gespeeld worden.
Tuurlijk gelul...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef golfer het volgende:
TT is weer typerend voor DK als je de titel van het originele bericht bekijkt.
Verder vind ik het jammer dat het zover moest komen, maar er was van te voren heel duidelijk gewaarschuwd dat dit er aan zat te komen. Dus bedank je 'mede-supporters' maar hiervoor i.p.v. de burgemeesters er de schuld van te geven.
Ja, want ze verwachten ook dat de spreekkoren gelijk ophoudenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies wat een stel onnozelen zijn het toch ook
Rot toch op als je er niets vanaf weet johquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef qonmann het volgende:
het voetbal graaft een beetje zijn eigen graf..met dank aan de "supporters"
Als supporter van het voetbal of als fanatiek Ajax/Feyenoord fan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Aangezien ik mij aangesproken voel zal ik ook maar gelijk zeggen dat ik er toch wel meerdere keren bij ben geweest.
Qua BELEVING wel en dat is wat voor mij voornamelijk telt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
De klassieker is qua voetbal ook al geen klassieker meer
Als feyenoorder.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als supporter van het voetbal of als fanatiek Ajax/Feyenoord fan?
klerelijer.quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Supporters maken de klassieker. Maar dat snap jij niet. Ik vergeef het je.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Supporters maken de klassieker. Maar dat snap jij niet. Ik vergeef het je.
Nope, dit is een zwarte dag in de vaderlandse voetbalgeschiedenis. Binnen 10 jaar mogen er bij geen enkele wedstrijd geen uitsupporters meer komen, want dat is beter aldus burgemeester en KNVB. Dan kan je de wedstrijden net zo goed op een bioscoopscherm gaan vertonen en het hele stadion afsluiten. Zingen is een wisselwerking tussen spelers, eigen publiek en publiek van de tegenpartij. Haal 1 partij weg, en de sfeer is dood.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nee, deze is dood omdat er idioten bij zijn die zich niet kunnen gedragen.
Ja, en mensen die nooit een moord hebben gepleegd weten ook niet wat het isquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef AryaMehr het volgende:
De meeste mensen die hier ''terecht'' en dat soort dingen roepen zijn volgens mij mensen die nog nooit een klassieker (met emotie) hebben meegemaakt.
Niet zo dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, en mensen die nooit een moord hebben gepleegd weten ook niet wat het is![]()
Nee want marokaantjes die onschuldige oma's beroven, supermarkten beroven en mensen neersteken is minder erg als mensen die elkaar uitscheldenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef firecow het volgende:
Als die kut cohen nou ook ff zo hard optreed tegen die pauper marokkaantjes in Amsterdam
Je kan er zelf toch ook wat aan doen? Internetheld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef firecow het volgende:
Als die kut cohen nou ook ff zo hard optreed tegen die pauper marokkaantjes in Amsterdam
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef ericajax het volgende:
Dit gaat het naar mijn gevoel alleen maar erger maken..
Vertel eens: wat is het verschil tussen de klassieker nu en alle vele klassiekers die ik zonder relletjes en kwetsende spreekkoren wel heb meegemaakt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die niet snappen wat de Klassieker zo speciaal maakt.
die sturen ze toch op zo'n leerkamp om vlinders in Tunesie te kijken oid?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee want marokaantjes die onschuldige oma's beroven, supermarkten beroven en mensen neersteken is minder erg als mensen die elkaar uitschelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |