Tijdens de klassieker draait het bij mij om alles behalve om het spelquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dacht dat voetbal toch vooral om het spel draaide? En de gezellige sfeer dan. Volgens mij is beide in stand gehouden?
Nee, deze is dood omdat er idioten bij zijn die zich niet kunnen gedragen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Tomasso het volgende:
De Klassieker is bij deze dood dankzij een stel jankende linkse rakkers.
Je bent dan ook Feyenoord supporter, dan valt dat de begrijpen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tijdens de klassieker draait het bij mij om alles behalve om het spel
Dat doen ze toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ga boeven vangen in plaats van voetbalsupporters pesten.
Jij had zo familie van Cohen en Aboutaleb kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef golfer het volgende:
TT is weer typerend voor DK als je de titel van het originele bericht bekijkt.
Verder vind ik het jammer dat het zover moest komen, maar er was van te voren heel duidelijk gewaarschuwd dat dit er aan zat te komen. Dus bedank je 'mede-supporters' maar hiervoor i.p.v. de burgemeesters er de schuld van te geven.
Precies wat een stel onnozelen zijn het toch ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Staanplaats het volgende:
Ik denk ook dat door deze harde maatregel meteen alle spreekkoren zijn verdwenen! Hulde!
Gezellige sfeer ook niet? Waarvoor ga je dan kijken? Om te rellen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tijdens de klassieker draait het bij mij om alles behalve om het spel
Jij snapt het spelletje niet helemaal he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dacht dat voetbal toch vooral om het spel draaide? En de gezellige sfeer dan. Volgens mij is beide in stand gehouden?
Als ze zich zouden gedragen zou er niets aan de hand zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ga boeven vangen in plaats van voetbalsupporters pesten.
de klassieker is een verhaal apart..quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De klassieker is qua voetbal ook al geen klassieker meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar gaat de Klassieker dan....
Vuile klerelijers.
Nee hoor, die blijft gewoon gespeeld worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar gaat de Klassieker dan....
Inderdaad. Ik neem aan dat je het over de 'supporters' hebt die dit veroorzaakt hebben?quote:Vuile klerelijers.
Aangezien ik mij aangesproken voel zal ik ook maar gelijk zeggen dat ik er toch wel meerdere keren bij ben geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef AryaMehr het volgende:
De meeste mensen die hier ''terecht'' en dat soort dingen roepen zijn volgens mij mensen die nog nooit een klassieker (met emotie) hebben meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |