Hoe wil je dat doen? Elke binnen komende auto scannen op nummerbord?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze kunnen dan een mooi verbod voor fan's van de uitspelende club in de stad opleggen hoor (voor de wedstrijddag). Dan kunnen ze die zo oppakken. Veel makkelijker te handhaven, want had hoeven ze niet eerst wat verkeerd te doen.
Preciesquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef MeneerMuis het volgende:
Mij lijkt het geen slimme zet..
Ik kan me niet voorstellen dat de 'supporters' van beide clubs nu braaf thuis gaan zitten.
We zullen zien na 1 maart. Of misschien dat ze als sanctie dan de kaartjes niet meer gratis verstrekken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
De Ajax supporters hebben zo wel 2 uitwedstrijden minder Ado den Haag ook al niet meer ( hoelang nog 2/3 jaar ? )
Wat is de volgende club waar ze niet meer naar toe mogen , Utrecht ?
2/3 jaar toch nog ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Mogen we in de tussentijd wel naar ADO weer?
Beide kanten waren schijnbaar bezig. Verder, wat dacht je van de afgelopen jaren? Iedere keer is het weer raak, ze waren dit keer gewaarschuwd. Het is niet zo dat ze puur om deze wedstrijd deze sanctie krijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus omdat Feyenoord-supporters dat zingen, mogen Ajacieden straks niet naar De Kuip?
Ik heb het idee dat er meer achter zit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Na de wedstrijd klonk het Hamas Hamas en dat is gerapoteerd door de politie.
Ook zou het bommen op Rotterdam gezongen zijn.
Owh.. jij bedoelt georganiseerd knokken. Dat moeten ze gewoon toelaten ergens in een afgesloten bos ofzo. En dan niet naar de EHBO post laten gaan he...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Elke binnen komende auto scannen op nummerbord?
Met mobieltjes is een en ander tegenwoordig heel eenvoudig te organiseren waarop de politie geen enkele vat heeft.
[..]
Precies
Ja tis ook een echt nieuw fenomeen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef ericajax het volgende:
Verpest een groot deel van de sfeer rondom een Klassieker, dat waar iedereen naar toeleeft.
Het hoort erbij, jammer dat het zo moet. De Klassieker raakt zo een deel van z'n charme kwijt, voor mijn gevoel dan.
Het is toch altijd rechts die om het hardst schreeuwd dat er opgetreden moet worden tegen tuig? Nu gebeurt dat, en is het weer niet goed..quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Tomasso het volgende:
De Klassieker is bij deze dood dankzij een stel jankende linkse rakkers.
We zijn al een paar jaar verder en het was echt geen 5 jaar meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
2/3 jaar toch nog ?
Lijkt me niet dat er nog wat mis kan gaan in het nieuwe stadion van Ado , of je komt weer uit op spreekkoren.
Voor sommige dingen moeten ze een uitzondering makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is toch altijd rechts die om het hardst schreeuwd dat er opgetreden moet worden tegen tuig? Nu gebeurt dat, en is het weer niet goed..
Ja goede vraag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er meer achter zit.
Bij 9 van de 10 thuiswedstrijden van Feyenoord komt het "Hamas Joden aan het gas" voorbij. Waarom heeft dan nog niet de helft van de seizoenskaarthouders van Feyenoord een stadionverbod?
Hoerenzonen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef Staanplaats het volgende:
Aboutaleb..Cohen![]()
Moraalridders..
Dacht dat ook voor die wedstrijd 5 jaar gold , maar wellicht dat iemand anders het zeker weet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
We zijn al een paar jaar verder en het was echt geen 5 jaar meen ik me te herinneren.
Idd...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef inZanity het volgende:
feit is wel dat de klassieker de komende 5 jaar geen flikker aan is en dat is eeuwig zonde!
Dat argument van minder politie inzet is gewoon gelul. De dreiging dat andere supporters komen blijft gewoon, dus zowel Rotterdam als Amsterdam zullen met volle kracht bij de wedstrijd aanwezig zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja goede vraag.
Het komt beide heren ongetwijfeld goed uit wat het scheelt toch weer een hoop poltiekosten alluwel .. kan me nog een wedstrijd heugen Ado den Haag - Ajax zonder ajacieden en toen was er volgensmij nog meer ME![]()
Het voetbal wordt zo wel kapot gemaakt wat het voetbal is tenslotte van het volk.
Dacht dat voetbal toch vooral om het spel draaide? En de gezellige sfeer dan. Volgens mij is beide in stand gehouden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef inZanity het volgende:
feit is wel dat de klassieker de komende 5 jaar geen flikker aan is en dat is eeuwig zonde!
Precies.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat argument van minder politie inzet is gewoon gelul. De dreiging dat andere supporters komen blijft gewoon, dus zowel Rotterdam als Amsterdam zullen met volle kracht bij de wedstrijd aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |