Schulten brau?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Daar word je toch niet misselijk van?
Cola kalmeert de maag toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Van die prik wordt je juist weer misselijk![]()
Drink dan een glaasje water (!! ) met roosvicee erin ofzo (komt wel goed schatje
![]()
)
Of iets anders wat licht is(nee geen light-rommel !!
)
Kruidenbotenbaguettequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef behangplakker het volgende:
Ik duw even een stokbrood in de oven
Zijn dat van die 12-in-een-doos hamburgers?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Daar word je toch niet misselijk van?
Niet echt, maar die pic is echt van 2 jaar terug ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Schulten brau?
Is dat nou te pilsen?
Interessant. Heb hier een palm bierie staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet echt, maar die pic is echt van 2 jaar terug ofzo.
Het ziekenhuis belde net. Het is gelukkig maar borstkanker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo pessimistisch!
Dat is zó oneerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het ziekenhuis belde net. Het is gelukkig maar borstkanker.
Nou nou nou, niet zo pessimistischquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zó oneerlijkalleen mensen met reusachtige jetsers zouden dat moeten krijgen.
Wahaha neej maf, daar krijg je juist alleen maar luchtbellen van in je maagquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Cola kalmeert de maag toch?
Ja, daar leef ik op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zijn dat van die 12-in-een-doos hamburgers?
Hey wacht... jij hebt geen reusachtige jetsers, wehehe, wehehe, jij bent lelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zó oneerlijkalleen mensen met reusachtige jetsers zouden dat moeten krijgen.
BT heeft anders een goddelijke buste hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hey wacht... jij hebt geen reusachtige jetsers, wehehe, wehehe, jij bent lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BT heeft anders een goddelijke buste hoor.
Oohhhh dat is eend in ananas-saus..... nou krijg ik helemaal honger man, klootzakquote:
Wazige combinatie, maar ik zou het een keer proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oohhhh dat is eend in ananas-saus..... nou krijg ik helemaal honger man, klootzak![]()
Ik raad het je af.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wazige combinatie, maar ik zou het een keer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |