Fann mag die vanmij in de OPquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann mag die vanmij in de OP![]()
Of hoeft niet.. voor HiDi iig
Tis best mooi, ik ben ook niet ze rozerig.. Wat ik wel mooi vind weet ik de naam niet vanquote:
Het was "mooi" in 1964.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis best mooi, ik ben ook niet ze rozerig.. Wat ik wel mooi vind weet ik de naam niet van
Tulpen zijn wel gaaf
ik heb net een wijntje ingeschonken hier .......quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooie OP. Was je er maar bij FANN. Is gezellie hier, HiDi is een geweldige vent.
Of regel ff bussie deze kant op, gaan we los op verjaardag van HiDi
B.S. Tulpen zijn coolquote:
Laat me raden. . .quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis best mooi, ik ben ook niet ze rozerig.. Wat ik wel mooi vind weet ik de naam niet van
Tulpen zijn wel gaaf
YES! Ik had het goed geraden, dat zijn gerbera'squote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
B.S. Tulpen zijn coolIk koop bijna nooit bloemen maar 99% kans dat het oranje en rode tulpen zijn ..
![]()
Of deze blommetjes bosje rood en oranje .. Daar weet ik de naam niet van
[ afbeelding ] Die zijn wel favo's
Ja die heb ik gister voor Juud gekocht (roze).quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
B.S. Tulpen zijn coolIk koop bijna nooit bloemen maar 99% kans dat het oranje en rode tulpen zijn ..
![]()
Jaaaaaaaaaahhh Zal het proberen te onthouden. Maar ja je wijst ze toch aleen maar aan op de markt of bloemenwinkel.. Ik vind het vrolijke bloemen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
YES! Ik had het goed geraden, dat zijn gerbera's
Hapquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja die heb ik gister voor Juud gekocht (roze).
Wat zonde van al die ruimte.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hap![]()
hij vist naar het geboortejaar doos...... en hij hep het nog fout ook![]()
Hip![]()
Hop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |