abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66226803
Roddels interesseren me helemaal niks meer, iedereen lult maar lekker een end weg.

''Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch''

En zo is het !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:26:30 #27
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_66230194
onschuldig gewoon spreken over collega's vind ik normaal..
en soms uitte van zorgen, dat iemand veel afwezig is en dergelijk valt daar ook nog onder.

kwaadspreken doe ik zelf nooit aan mij, maar ik ben altijd wel supernieuwsgierig als het gebeurd :$
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_66232319
wel eens een test gedaan op mijn werk.
een bedrijf van dikke 150 man.

met een meisje had ik het erover dat als ik in de eerste pauze serieus dingen zou gaan opmerken dat ze mogelijk zwanger was dat in de volgende pauze ze helemaal zwanger zou zijn.

dus tijdens de 1e pauze:
zo, die is ook gestopt met roken en drinken. en haar vriendje vraagt steeds hoe het met der gaat.
ja ze huppelde nog naar de wc, volgensmij was ze misselijk.
blablabla.

zal me verder worst wezen wat ze over me roddelen.
pi_66232757
Op mijn werk werk wordt ook geroddeld bij de vleet, er zitten toevalligerwijs alleen maar vrouwen in mijn team.
Toen ik er pas net werkte begon ik er al snel aan mee te doen, tot ik er opeens achter kwam dat ik m'n eigen gedrag echt verachtte. Toen ben ik er mee opgehouden. Ik spreek collega's er nu niet op aan, maar doe er zelf niet meer aan mee. Als ik in zo'n gesprek betrokken raak probeer ik altijd de boel vanaf de andere kant te bekijken, maar ik merk dat mijn collega's daar absoluut geen boodschap aan hebben..
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:32:16 #30
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_66232807
ik dacht rodelen
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_66233294
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef BereNDD het volgende:
ik dacht rodelen
bedrijfsuitje had ook gekund
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:46:36 #32
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_66233377
Negeren, klagen bij je leidinggevende. Iig aangeven dat het gebeurt maar dat je je er niet mee bezig houdt, er afstand van neemt. Als er dan iets 'mis' gaat heb jij iig duidelijk dat je er niks mee te maken hebt / had.
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:00:28 #33
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66236279
Niet aan mee doen en als het in jouw ogen te ver gaat dat gewoon vriendelijk melden.
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:15:34 #34
151177 shams
let the sun shine
pi_66244135
Moeilijk altijd... ik heb het altijd proberen te vermijden, omdat ik roddelen over het algemeen een vorm van onzekerheid (en jaloezie) vind, waar je zelf iets aan kunt doen. Nu ben ik er achter gekomen dat er al anderhalf jaar (zeer onterecht) roddels over mij rondgaan, waardoor veel mensen een verkeerd beeld van me hebben gekregen. Het stomme is dat ik nu ineens de neiging heb om iedereen hierover te vertellen, om zo de persoon die dit verspreid heeft in diskrediet te brengen, terwijl ik dan hetzelfde doe als zij...

Roddels kunnen echt veel kwaad doen, dus als ik jou was zou ik er gewoon iets van zeggen als je zoiets hoort, of in ieder geval even navraag doen bij de persoon waarover er geroddeld wordt hoe het nu echt zit. Het roddelen zelf houd je toch niet tegen, maar je kunt er in ieder geval voor zorgen dat het niet gebeurt waar jij bij bent!
pi_66245074
Ik sla meestal de boel kort en klein.
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:29:17 #36
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_66246621
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef shams het volgende:
Het stomme is dat ik nu ineens de neiging heb om iedereen hierover te vertellen, om zo de persoon die dit verspreid heeft in diskrediet te brengen, terwijl ik dan hetzelfde doe als zij...
Nee, wat jij doet is jezelf verdedigen. Als hij geen actie had ondernomen, dat had jij geen tegenreactie hoeven geven. Ik zou er echt niet om huilen als zo'n lul uiteindelijk de pineut is. Dat verdient hij gewoon.
Horrible Cunt!
pi_66323135
Gewoon terug roddelen
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:11:33 #38
165633 eriksd
The grand facade...
pi_66324716
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef Sander het volgende:
Negeren, klagen bij je leidinggevende. Iig aangeven dat het gebeurt maar dat je je er niet mee bezig houdt, er afstand van neemt. Als er dan iets 'mis' gaat heb jij iig duidelijk dat je er niks mee te maken hebt / had.
Klagen bij leidinggevende....tjongejonge. Vraag me af wat erger is.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_66324938
Ik heb het meegemaakt dat een collega verhalen ging vertellen om iedereen zwart te maken. Voor die tijd hadden we een hecht team.
Ze ging zelfs zover dat ze verhalen ging vertellen tegen mijn ex, die een klant was.
Het vervelende is dat het onschuldig begint.
Het beste wat je kan doen is botweg zeggen dat je geen zin in die verhalen hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')