quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dat zijn er best veul.. HW heeft toch echt wel meer FOK!sters genakt hoor
Dat was een knipperlicht relatie of je komt er gewoon op terug omdat hij er toch niet zoveel heeft gehad?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ja, leuk, HW. Op die kalender van je broer kom ik dan elke 2 maanden terug
Het ging over tieten en neuken J. duh!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef Jarno het volgende:
Heu, dat ging snel opeens.
Zo erg is het nou ook weer niet met me hoorquote:
Beidenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was een wederkerend gezoen of je komt er gewoon op terug omdat hij er toch niet zoveel heeft gehad?
masochistje ben je tochquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ja, leuk, HW. Op die kalender van je broer kom ik dan elke 2 maanden terug
Hoeveel zit je nu? Het is wel verspreid he? niet allemaal in 1 keer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Mij zijn 72 geile FOK!sters beloofd toen ik mod werd.
Met specificaties? Ik heb begrepen dat je er al eerder wat bekaaid afkwamquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind dat het woord anus wat te vaak valt hierquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef jogy het volgende:
Voor de mental imagisten onder ons.
Ik wil de ontwerper van de software op mijn werk graag chirurgisch onder handen laten nemen zodat zijn endeldarm inclusief sluitspier teruggelust wordt naar zijn slokdarm en zijn anus wordt dichtgehecht.
Hm, een onderhuidse anale fixatie. Voer voor psychologen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat het woord anus wat te vaak valt hier
Nou, op dit moment moet ik aan U en een gekke braziliaan denken als ik het woord anus zie staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, een onderhuidse anale fixatie. Voer voor psychologen.
Voor alle duidelijkheid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef Ripley het volgende:
Nou, op dit moment moet ik aan U en een gekke braziliaanse denken als ik het woord anus zie staan
De frequentie in acht nemend, moet ik nog zeker 68 jaar mod blijven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel zit je nu? Het is wel verspreid he? niet allemaal in 1 keer.
Jou krijgen ze toch ook gewoon niet weg? Dat red je welquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De frequentie in acht nemend, moet ik nog zeker 68 jaar mod blijven.
Dat is jouw perverse interpretatie.quote:
Mits ik nog 68 jaar fitaal blijf. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Jou krijgen ze toch ook gewoon niet weg? Dat red je wel.
Dat is als je dood gaat tijdens het FOK!ken..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat zit er maar 1 ding op U, aansletten en rap een beetje!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits ik nog 68 jaar fitaal blijf. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Goed punt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat zit er maar 1 ding op U, aansletten en rap een beetje!
Ik neuk alleen Oldbies, R. Je moet ergens een grens stellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
Post eens wat meer mee in Singles U, dan zit je zo aan je tax hoor
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, tnx nogquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
Dan kom je nooit aan de 78quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik neuk alleen Oldbies, R. Je moet ergens een grens stellen.
TRV is niet echt een enorme bron kan ik je wel al vertellen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef jogy het volgende:
Hm, wat zijn de beste topics om sletjes te verzamelen? US SC? Beetje complimentjes geven enzo? R&P Singles loop je in ieder geval niet tegen bezette vrouwen op, R&P SC voor de algehele labiliteit? LIF? UVT?
Ow. dat vind ik echt lief.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Anosmie valt onder de zeer begeerenswaardige deernes, maar ik gok zo dat een "aanbeveling" van mjn niet helpt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef Anosmie het volgende:
Jong en beinvloedbaar.. PUB denk ik.
Ik hou daar de lijstjes bij en kan je verzekeren dat je daar de hoogste scoringskans hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef jogy het volgende:
R&P Singles
TRU en TRV kunnen we doorstrepen dus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
TRV is niet echt een enorme bron kan ik je wel al vertellen.
Beetje labiel misschien, maar wel veel lekkere wijvenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]Is dat wel het kaliber dat je zou willen?
En daar bedoel ik jou uiteraard niet mee Rip..
Lijstjes zijn ok.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou daar de lijstjes bij en kan je verzekeren dat je daar de hoogste scoringskans hebt
TR staat dan ook voor Tragisch Rukmateriaal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef jogy het volgende:
TRU en TRV kunnen we doorstrepen dus.
Labiele FOK!sters zijn ook FOK!stersquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje labiel misschien, maar wel veel lekkere wijven
Bij sommigen kun je al spreken van lijstenquote:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
TR staat dan ook voor Tragisch Rukmateriaal.
Ik kan 28 soorten macaroni maken ondertussen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij sommigen kun je al spreken van lijsten
Ow, en er zitten ook veel ontvankelijke vrouwen in de CUL SC. Maar daar moet je weer iets weten en kunnen
Het hoeven er maar 72 te zijn, Tally. En vooruit, ik zal me daar eens melden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:02 schreef Tally het volgende:
Labiele FOK!sters zijn ook FOK!sters
En die dragen dan ook bij aan de 78..
Dus ff roepen dat ze mooi zijn U en je hebt er zo een paar aan je stok daaro
Zuipse, neukse, katerse. Enjoy!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben weg, mijn verjaardag vieren.
.
Ik gok dat je dan beter in de R&P Singles kunt proberenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan 28 soorten maceroni maken ondertussen!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan 28 soorten macaroni maken ondertussen!
Ja, en Knorrrrrrrr wereldgerechten! Oh, en natuurlijk tiramisu.quote:
"Hey, in je fotoboek staat dat je een relatie hebt, hoe zit dat?"quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
En nu moet je in die dreamers met gekke letters d'r Fobo posten dat ze mooi is of zo, U
Bij U kreeg ik vorige keer Tiramisu uit een bakjequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, en Knorrrrrrrr wereldgerechten! Oh, en natuurlijk tiramisu.
Normaal krijg je daar een injectie voor toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
Hij had wel heerlijke coquilles met chorizo gemaakt
Nee, die heb je nodig als je met HW uit eten gaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Normaal krijg je daar een injectie voor toch?
Nee normaal krijg je er voedselvergiftiging vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Normaal krijg je daar een injectie voor toch?
Was die fiese met rauwe appel ook van Knorrrrr? Anders kook ik gewoon.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, en Knorrrrrrrr wereldgerechten! Oh, en natuurlijk tiramisu.
Ja, dat is Boboti.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:26 schreef Anosmie het volgende:
Was die fiese met rauwe appel ook van Knorrrrr? Anders kook ik gewoon..
Zal ik doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
En nu moet je in die dreamers met gekke letters d'r Fobo posten dat ze mooi is of zo, U
Ik heb geoefend!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Was die fiese met rauwe appel ook van Knorrrrr? Anders kook ik gewoon..
Te ranzig gewoon.quote:
En bij sommige mag je ook grof zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zal ik doen.
'Je bent mooi of zo.'
Dat gaat vast positief resultaat opleveren.
Als je het goed klaarmaakt (precies doen wat op het pak staat), vind ik het best te pruimen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef Anosmie het volgende:
Te ranzig gewoon.
Maar dat lag aan de combi.
Niet aan J's kookkunsten.
Tenminste.
Dat zei hij.
Jij lijkt me wel een geile slet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
En bij sommige mag je ook grof zijn
Die vinden dat leuk..
Noem er eens een paar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef Tally het volgende:
En bij sommige mag je ook grof zijn
Die vinden dat leuk..
Als jij het tijpt wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
Jij lijkt me wel een geile slet!![]()
Zoiets?
Da's niet grof JK, da's liederlijk. Of zo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als jij het tijpt wel.
Anders zou ik eerder denken aan: "Ik zou jou over mijn bureau willen gooien en allerlei dingen die Onze Lieve Heer heeft verboden met je willen doen."
Nuja, het ligt ook aan de userin. Bij een MUUS of een Insomaniac zou ik nog wel tijpen: "Ik zou je oogbollen uit je oogkassen willen likken en je daarna in de openingen willen neuken."quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
Da's niet grof JK, da's liederlijk. Of zo.
Ja, ik zou aardig wat van die R&P mutsen graag de nek willen dichtknijpenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als jij het tijpt wel.
Anders zou ik eerder denken aan: "Ik zou jou over mijn bureau willen gooien en allerlei dingen die Onze Lieve Heer heeft verboden met je willen doen."
Ja. Een beetje hooglied-erig is het wel Sjee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's niet grof JK, da's liederlijk. Of zo.
Faalpaard.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef Adelante het volgende:
Ik ken maar een soort macaroni maken en al heul geen tiramisu.
Juist ja! En dat je ze dan even lekker wil uitwonen in alle gaten..quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een geile slet!![]()
Zoiets?
Wel voorzienquote:
Niks mis met enige Laat-Gotische Ridderlyckheydt, A.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef Anosmie het volgende:
Ja. Een beetje hooglied-erig is het wel Sjee.
Zeg dan gewoon dat je haar over het bureau wil slingeren om haar nader kennis te laten maken met je kokende mannelijkheid.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, ik zou aardig wat van die R&P mutsen graag de nek willen dichtknijpen.
Of 'ik zou je maag open willen scheuren om met mijn kloppende lid langs je darmen te steken en te woelen in je maagsappen' Dat soort dingen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nuja, het ligt ook aan de userin. Bij een MUUS of een Insomaniac zou ik nog wel tijpen: "Ik zou je oogbollen uit je oogkassen willen likken en je daarna in de openingen willen neuken."
Maar goed, dat is voor sommigen waarschijnlijk weer nét een tikkie te ver.
Je kan ook Je bent stom en je stinkt en ik vind je heul niet lief naar ze typeren. Dan doen ze ws het voor je.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, ik zou aardig wat van die R&P mutsen graag de nek willen dichtknijpen.
E.e.a. afhankelijk aan de maat van de lans J.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks mis met enige Laat-Gotische Ridderlyckheydt, A.
Het enige moeilijke aan tiramisu is de naam en zolang het ham-kaas macaroni is dan heb je de lekkerste in ieder geval al te pakken, met ketchupquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef Adelante het volgende:
Ik ken maar een soort macaroni maken en al heul geen tiramisu.
Ik ga het hier eens gewoon proberen: lange vingers in zo'n bakblik en dan cointreau ofzoiets erover en een bak gele vla en dan afmaken met aardbeitjes er op. Mervrouw A. zal verrast zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Het enige moeilijke aan tiramisu is de naam en zolang het ham-kaas macaroni is dan heb je de lekkerste in ieder geval al te pakken, met ketchup.
http://www.starfishandcoffee.nl/recept/Tiramisu < die. Klinkt moeilijk is makkelijk. Ik heb twee rechterhanden (ben links) wat betreft koken en het was heerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ga het hier eens gewoon proberen: lange vingers in zo'n bakblik en dan cointreau ofzoiets erover en een bak gele vla en dan afmaken met aardbeitjes er op. Mervrouw A. zal verrast zijn![]()
En dan ook slagroom erover. Dat schijnen sommige vrouwen ook lekker te vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ga het hier eens gewoon proberen: lange vingers in zo'n bakblik en dan cointreau ofzoiets erover en een bak gele vla en dan afmaken met aardbeitjes er op. Mervrouw A. zal verrast zijn![]()
OP DE TIRAMISU DAN HE!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En dan ook slagroom erover. Dat schijnen sommige vrouwen ook lekker te vinden.
Geen rode saus over de vla, checkquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef jogy het volgende:
zolang het ham-kaas macaroni is dan heb je de lekkerste in ieder geval al te pakken, met ketchup.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:50 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.starfishandcoffee.nl/recept/Tiramisu < die. Klinkt moeilijk is makkelijk. Ik heb twee rechterhanden (ben links) wat betreft koken en het was heerlijk
Wat een latente niet viriele taart, 8 uur nodig om stijf te worden trouwensquote:laat de tiramisu nu zeker 8 uur in de koelkast om een beetje stijf te worden en de smaken goed in te laten trekken.
Maar dat lust ik dan weer nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En dan ook slagroom erover. Dat schijnen sommige vrouwen ook lekker te vinden.
Je moet ruig doen tegen dr hequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, geregeld.
Meid, dan keaup-ie bij de Aldi toch zeaun 5 litert bak?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Adelante het volgende:
Wat een latente niet viriele taart, 8 uur nodig om stijf te worden trouwenszo veel tijd heb ik niet!
Ik ook niet. Het is ranzig en curieus. Het is niet extreem koud, of hard.. maar toch kan het smelten.quote:
En dan overscheppen in een schaal en doen alsof je het zelf hebt gemaakt. Thanks voor de tipquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meid, dan keaup-ie bij de Aldi toch zeaun 5 litert bak?
Eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is ranzig en curieus. Het is niet extreem koud, of hard.. maar toch kan het smelten.
Ik vertrouw die troep niet.
Ach, zonder cacao, mascarpone, koffie, eieren en lange vingers is het best wel te zuipen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Tally het volgende:
Ik vind slagroom niet zo lekker.. Ook Tiramisu vind ik niet zo bijzonder ofzo
Weekend! En je hoeft er niet 8 uur naar te kijken, het stijft zichzelf wel op. (quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Wat een latente niet viriele taart, 8 uur nodig om stijf te worden trouwenszo veel tijd heb ik niet!
Vrij naar mister Garrison: Er zijn ook wensen die 5 dagen bloeden en niet dood gaan. Die kun je toch niet vertrouwen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Anosmie het volgende:
Ik ook niet. Het is ranzig en curieus. Het is niet extreem koud, of hard.. maar toch kan het smelten.
Ik vertrouw die troep niet.
Met plastochirurgisch geïmplanteerde prefecte sleutelbeenderen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef jogy het volgende:
Geknakt, JK, geknakt! Psychisch gebroken om daarna weer op te bouwen in zijn ideaalbeeld van ongecompliceerde Aziatische filmliefhebsters.
En een theefetish. En kleurenblindquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met plastochirurgisch geïmplanteerde prefecte sleutelbeenderen.
Geen idee, maar het is plotseling tyfusdruk in m'n fotoboek.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel van die labiele Singles heb je reeds "genakt", UI?
Als mijn vent me zo liet afmaken zoals MLI deed ging hij als snel buiten het raam aan zijn riempje..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
JB is met Adolecens, U. Maar die ontkent dat om zijn opties open te houden. Ow, en amakt naar verluidt ook gebruik van die opties. Dus dat komt wel goed
Tweedehands kapotje met een hangslotje.quote:
Not badquote:vooraf met buffelcarpaccio, tussengerecht van geroosterd Iberish varken, gabakken zalm met st jacobsschelpen en kaasplank als dessert
Is dit een reactie op HMMMMPFquote:
Hmps.quote:
Dat ik ff begrijp waar we het over hebben zie jequote:
Ik begrijp werkelijk geen hout van deze zin.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:55 schreef Tally het volgende:
Als mijn vent me zo liet afmaken zoals MLI deed ging hij als snel buiten het raam aan zijn riempje..
Ik moest de volledige reguliere telefonie hier even offline nemen. Men stelt het niet zo op prijs als je dat op de dag doetquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:50 schreef Joene het volgende:
Knappe begintijd en zeker voor een migratie
Incrowd opmerkingquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk geen hout van deze zin.
ik doe dat altijd ´s ochtends om 7 uurquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:08 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik moest de volledige reguliere telefonie hier even offline nemen. Men stelt het niet zo op prijs als je dat op de dag doet.
Vanmiddag nog een les Spaans en dan is het weer weekend, ja.quote:
en gebeurd het ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als de vliezen vandaag breken wel.
Ha, daarna is het voor jou voorlopig geen 'weekend' meer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als de vliezen vandaag breken wel.
Heb je die zin zelf ook gelezen?quote:
Is er al een date?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je die zin zelf ook gelezen?
Ja.. En ik snap hem omdat ik hem zelf getikt hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je die zin zelf ook gelezen?
breinaalden zijn zeker weer een no no?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef Anosmie het volgende:
Een haaknaald werkt beter. En is wat veiliger voor de zwangere vrouw & haar 'apparatuur'.
Voor breinaalden is het een beetje te laat, J.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef jogy het volgende:
[..]
breinaalden zijn zeker weer een no no?
Maybe, maybe. Het was niet veel vanochtend. Ze moet nu even een maandverband in en als het straks nog lekt dan komt de verloskundige even koekeloeren.quote:
Wat? Wil je nou weer met me naar de film?quote:
Juist niet daarom hoopt ze dat je een date hebt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat? Wil je nou weer met me naar de film?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat? Wil je nou weer met me naar de film?
Ze snift maar een eind weg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef Anosmie het volgende:
De vlos komt straks aan het maandverband sniften A. Dat je niet raar staat te kijken straks. Als het weeeig zoet ruikt dan is het vruchtwater. Als het naar pis stinkt dan is het wat anders.
Ben je al zenuwachtig.quote:
Over afdalingen gesproken. We zijn even met de baby van A. bezig. Die denkt er wellicht over om vandaag aan de afdaling te beginnen. En A. Houdt ons LIVE op de hoogte.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meuh.
Nog twee nachtjes slapen en dan wintersport..
Ik mag toch lijen dat A het zo regelt dat [het kind] er is voordat ik vertrek, A.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
Over afdalingen gesproken. We zijn even met de baby van A. bezig. Die denkt er wellicht over om vandaag aan de afdaling te beginnen. En A. Houdt ons LIVE op de hoogte..
Ja ja ja ja!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig..
Heeft mevrouw A. poetsdrang?
Is het bedje wel 'correct' doch debielogend onderaan opgemaakt?
Heb je het koffertje klaarstaan?
Pasjes, papieren en een pyjama voor de mama in spéook ingepakt?
Telefoonnummers van familie en vrienden in de telefoon geprogrammeerd?
Oplader voor de telefoon alvast in je jaszak gedaan?
Komt goed!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik mag toch lijen dat A het zo regelt dat [het kind] er is voordat ik vertrek, A.
Deze post lezend lijkt het net of je moederinstinct de overhand neemt. Voel je opeens een drang tot jongen en werpen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Anosmie het volgende:
Ben je al zenuwachtig..
Heeft mevrouw A. poetsdrang?
Is het bedje wel 'correct' doch debielogend onderaan opgemaakt?
Heb je het koffertje klaarstaan?
Pasjes, papieren en een pyjama voor de mama in spéook ingepakt?
Telefoonnummers van familie en vrienden in de telefoon geprogrammeerd?
Oplader voor de telefoon alvast in je jaszak gedaan?
Hangt ervan af hoe kort het voor de 12-urige autorit is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Komt goed!
Neem je dan een neut van me?
Ja A, fix even een webcam!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Over afdalingen gesproken. We zijn even met de baby van A. bezig. Die denkt er wellicht over om vandaag aan de afdaling te beginnen. En A. Houdt ons LIVE op de hoogte..
En een Twitterblog. Dat is helemaal hip 'n shizzle, je hoort er niet meer bij zonder Twitterblog!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:
Ja A, fix even een webcam!
Mijn zuster heeft tot tweemaal toe een jong geworpen en ik voelde mij geroepen om mij in het hele proces te verdiepen toendertijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Deze post lezend lijkt het net of je moederinstinct de overhand neemt. Voel je opeens een drang tot jongen en werpen?
Wilde je je zus niet steunen toen ze uitscheurde danwel ingeknipt werd?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef Anosmie het volgende:
M.u.v. de daadwerkelijke werping dan he.! Ik heb het stuk tussen de brekende vliezen tot de aanreiking van het versgewassen volledig gekleedde jong overgeslagen. Uiteraard.
Mijn zuster heeft driemaal geworpen en ze nu op zien groeiend voel ik mij meer en meer geroepen een knoopje te laten leggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef Anosmie het volgende:
Mijn zuster heeft tot tweemaal toe een jong geworpen en ik voelde mij geroepen om mij in het hele proces te verdiepen toendertijd.
Die behoefte had ik gek genoeg niet. Absoluut. Totaal. Niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wilde je je zus niet steunen toen ze uitscheurde danwel ingeknipt werd?
Je wil dan mee doen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hè. Wie aan mijn neefjes en nichtje komt, is nog niet klaar met me.
Ik vind dat je daar een hele enge PI gebruikt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Tally het volgende:
Je wil dan mee doen?
Ik hang mijn ballen nog liever in een kerstboom dan dat ik er nageslacht mee verwek.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn zuster heeft driemaal geworpen en ze nu op zien groeiend voel ik mij meer en meer geroepen een knoopje te laten leggen.
Gebruik ik godverdomme een keer een PI is het weer niet goed!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar een hele enge PI gebruikt.
Er is geen enkel excuus om dequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Gebruik ik godverdomme een keer een PI is het weer niet goed!
Ah, je wordt ook al wat ouder blijkbaar. Tot donderdag nodig om je verjaringsfeestje te verwerken joh?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is inderdaad al weekend, tot volgende week Donderdag, hoezo?.
Dan gebruik ik weer lekker geen PI!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Er is geen enkel excuus om de [ afbeelding ] als PI te gebruiken. GEEN ENKELE.
Hij gaat nog een paar keer zijn verjaardag vierenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, je wordt ook al wat ouder blijkbaar. Tot donderdag nodig om je verjaringsfeestje te verwerken joh?
Stommie stomkop!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
Dan gebruik ik weer lekker geen PI!
Wat Rip zei, en idd de feesten die ik me tegenwoordig kan permitteren hebben wel wat verwerkingstijd nodigquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, je wordt ook al wat ouder blijkbaar. Tot donderdag nodig om je verjaringsfeestje te verwerken joh?
Mên, het is geen Indiaans huwelijk van een week ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat Rip zei, en idd de feesten die ik me tegenwoordig kan permitteren hebben wel wat verwerkingstijd nodig.
Dat is eerder het gemiddelde tussen HW's leeftijd en dat van zijn veroveringenquote:
Papt-ie aan met meisjes van 8?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
Dat is eerder het gemiddelde tussen HW's leeftijd en dat van zijn veroveringen
Nee, het blijft nog wel boven de 18 geloof ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Papt-ie aan met meisjes van 8?
Hoe weet jij dat!?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Mên, het is geen Indiaans huwelijk van een week ofzo.
Nou. HEY HEATWAVE! GEFELICITEERD MAN!quote:
Damn you sherlock! You have fouled one of my plans for the last time!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou. HEY HEATWAVE! GEFELICITEERD MAN!
En meer heb je ook niet aan danquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
Ik ben bruidsmeisje. Met een grote roze strik
En een jurkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En meer heb je ook niet aan dan.
Ben je in ieder geval mooier dan de bruidquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
En een jurk![]()
Anders leidt het misschien wat af
Misschien een beetje, nou en?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
En een jurk![]()
Anders leidt het misschien wat af
Was je soms meelevend ofzo, want dan blijven ze leeglopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef Anosmie het volgende:
Collega's..
ZIt je rustig te lunchen en dan komt er zo'n zeikportret naast je zitten die voor de 3e keer vandaag begint te janken en te zeiken over hetzelfde. Ik heb welgeteld 7 minuten aan de lunchtafel gezeten en toen ben ik weer weggegaan. Zeiktrut. Het is vast een zus van Betty..
Oplossing:quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef Anosmie het volgende:
Collega's..
ZIt je rustig te lunchen en dan komt er zo'n zeikportret naast je zitten die voor de 3e keer vandaag begint te janken en te zeiken over hetzelfde. Ik heb welgeteld 7 minuten aan de lunchtafel gezeten en toen ben ik weer weggegaan. Zeiktrut. Het is vast een zus van Betty..
Het is even rustig aan het front. Het schijnt allemaal nogal mee te vallen. Ik wor er gek van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef Anosmie het volgende:
Zeg A. Dat live verslag van je valt een beetje tegen.
Doe es een update geven?!
Is de afdaling al ingezet? Wat is de huidige spanwijdte en staat je bank al op klossen?
Nee, ik run de aankomende 3 weken de afdeling in mn eentje. Ik moet 130 advertenties nakijken en dan middels een 'persoonlijke email' stuk voor frikkin stuk versturen. Ik heb mn telefoon even uit gezet omdat dit een concentratiestukje is. En ondanks dat ik inmiddels al 4 keer (jawel, ze weet mn kamer te vinden..) heb uitgelegd blijft dat kutwijf daarover zeiken want ze kan nu niemand doorverbinden met me. En dat vindt ze hoogst vervelend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze had het vast over de moeilijke zoektocht naar een geschikte school voor kindje X en de onmogelijke tijden van de zwemlessen van kindje Y.
Heb ik gelijk A?
Je bent toch ontslagen? Volgens mij heb je RSI, of een burnout!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef Anosmie het volgende:
Nee, ik run de aankomende 3 weken de afdeling in mn eentje. Ik moet 130 advertenties nakijken en dan middels een 'persoonlijke email' stuk voor frikkin stuk versturen. Ik heb mn telefoon even uit gezet omdat dit een concentratiestukje is. En ondanks dat ik inmiddels al 4 keer (jawel, ze weet mn kamer te vinden..) heb uitgelegd blijft dat kutwijf daarover zeiken want ze kan nu niemand doorverbinden met me. En dat vindt ze hoogst vervelend.
Someone shoot me her.
Als ik er maar genoeg van eet, komen die kunstgebitjes vanzelf, evenals een pens waat een zwangere vrouw U tegen zegtquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
het lijken wel gebakken kunstgebitjes A.
Ieuw.
Ohja. Mijn ontslag..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je bent toch ontslagen? Volgens mij heb je RSI, of een burnout!
Ik zou voor de zekerheid naar huis gaan, als ik jou was!
Of op afdelingen waar je normaal gesproken nooit komt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet vergeten nog even te shoppen in het voorraadhok.
Ping, pongde, gepangd. Toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Of is de verleden tijd van pingen pong?
Geen idee. Zullen wequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Anosmie het volgende:
Ping, pongde, gepangd. Toch?
Da's mooi kut.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Tally het volgende:
Ik op ontslagen.. Dr zijn er hier weer een aantal die weg moetenhier alsin bij mn werk dus
Ik moet gaan opruimen.. Maar de laatste keer dat ik dat deed kwam ik achter allemaal dingen die ik niet wilde wetenquote:
Nee ik mag nog blijvenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh? Moet je op staande voet weg?
Ooooh, ik dacht dat jij ook ontslagen was. Je tijpte tenminste "ik op ontslagen", dus daar had ik dan zelf maar "ik word ontslagen" van gemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:54 schreef Tally het volgende:
Nee ik mag nog blijven
Ging over een collegaatje.. Daar moest ik de spullen op het netwerk (en mail) opruimen..
En daar hou ik niet zo van
Nee de één pingde op uhm uhm uhm wat was het ook al weer.. iets mannelijksquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ooooh, ik dacht dat jij ook ontslagen was. Je tijpte tenminste "ik op ontslagen", dus daar had ik dan zelf maar "ik word ontslagen" van gemaakt..
Maar zooi opruimen van anderen is nooit leuk inderdaad.
Op vrijdag is de gemiddelde ambtenaar natuurlijk niet op kantoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:28 schreef Joene het volgende:
Welke idioot plant er dan een borrel op donnerstag.
ff vergeten UIO.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Op vrijdag is de gemiddelde ambtenaar natuurlijk niet op kantoor.
Weekend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:42 schreef GI het volgende:
Vandaag is best een goede morgen. Het is de laatste voor het weekend.
Te hard werken morgen vrees ik Nooc.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:57 schreef n00cL30n het volgende:
Weekend!Wer te hard gezopen vannacht J?
Erger nog , Zaterdagavondquote:
Neuh.. Ookal issie niet positief moet je er toch zelf iets van maken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:41 schreef Joene het volgende:
Zullen we dat Goede weg laten Tal ?
Dat is dan mooi Kudt... zomaar op mijn verjaardag en al!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Te hard werken morgen vrees ik Nooc.
Vandaag is mijn broeder jarigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is dan mooi Kudt... zomaar op mijn verjaardag en al!
Ik had ook wat NDS meuk ja, had een acekard 2ki besteld, maar dat ding is echt traag ivm die simpele NDSTT van 6.44quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:50 schreef Joene het volgende:
Nice dingetje idd HW.
Overigens had ik gister mn pakketje ook weer binnen , diverse M3 DS Cards , stylussen ,touchscreens en upperscreens !
Dat zou echt super zijn hiero..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Nerdalert.
Echt een schitterend dingetje voor die 20 dollar incl verzendkosten, ik gebruik nu gewoon oude harddisks als floppies om wat data te backuppen, gewoon aanpluggen en klaar.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7690
Dx.
je hebt ze ook iets duurder, 30 dollar, met een soort van cradle/houder, iets sjieker, maar deze kan zowel IDE als SATA en ook laptop+1.8 inch disks, dus was voor mij handigerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou echt super zijn hiero..
Mijn baas even het linkje mailen
Ga ik even op zoeken.. Eigenlijk zoeken we hier iets van een houder waar je meerdere HD's in kwijt kan met IDE en SATA aansluiting..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt ze ook iets duurder, 30 dollar, met een soort van cradle/houder, iets sjieker, maar deze kan zowel IDE als SATA en ook laptop+1.8 inch disks, dus was voor mij handiger.
Hendig sjiek dingetje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Nerdalert.
Echt een schitterend dingetje voor die 20 dollar incl verzendkosten, ik gebruik nu gewoon oude harddisks als floppies om wat data te backuppen, gewoon aanpluggen en klaar.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7690
Dx.
Waarom geen Dell ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:53 schreef jogy het volgende:
Ah, nerd-uurtje. Mooi. Wat is een goede laptop voor ongeveer 750 euro? Moet lang meegaan op de accu en geen Dell zijn. Ik ben toe aa neen nieuwe
Dat heb ik nu en die valt tegen.quote:
Nou zit ik in een iets andere price range met mijn laptop maar de 5 dagen dat ik hem had was ik meer dan tevreden over mijn dell. Maar verder weet ik er ook iets te weinig vanaf. HW is meer de hardware man geloof ik.quote:
Gezellig, Met UIO.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:01 schreef Ripley het volgende:
Allemaal naar Slumdog millionaire gaan!
Die dansfilm zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:01 schreef Ripley het volgende:
Allemaal naar Slumdog millionaire gaan!
Das een gimmick, geen laptopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:07 schreef Adelante het volgende:
Een MacBook telt zeker niet als laptop
Voor vermaak prima, voor het echte werk staat er nog ergens een pc boven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |