quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dat zijn er best veul.. HW heeft toch echt wel meer FOK!sters genakt hoor
Dat was een knipperlicht relatie of je komt er gewoon op terug omdat hij er toch niet zoveel heeft gehad?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ja, leuk, HW. Op die kalender van je broer kom ik dan elke 2 maanden terug
Het ging over tieten en neuken J. duh!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef Jarno het volgende:
Heu, dat ging snel opeens.
Zo erg is het nou ook weer niet met me hoorquote:
Beidenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was een wederkerend gezoen of je komt er gewoon op terug omdat hij er toch niet zoveel heeft gehad?
masochistje ben je tochquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ja, leuk, HW. Op die kalender van je broer kom ik dan elke 2 maanden terug
Hoeveel zit je nu? Het is wel verspreid he? niet allemaal in 1 keer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Mij zijn 72 geile FOK!sters beloofd toen ik mod werd.
Met specificaties? Ik heb begrepen dat je er al eerder wat bekaaid afkwamquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Mij zijn 72 geile FOK!sters beloofd toen ik mod werd.
Ik vind dat het woord anus wat te vaak valt hierquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef jogy het volgende:
Voor de mental imagisten onder ons.
Ik wil de ontwerper van de software op mijn werk graag chirurgisch onder handen laten nemen zodat zijn endeldarm inclusief sluitspier teruggelust wordt naar zijn slokdarm en zijn anus wordt dichtgehecht.
Hm, een onderhuidse anale fixatie. Voer voor psychologen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat het woord anus wat te vaak valt hier
Nou, op dit moment moet ik aan U en een gekke braziliaan denken als ik het woord anus zie staanquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, een onderhuidse anale fixatie. Voer voor psychologen.
Voor alle duidelijkheid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef Ripley het volgende:
Nou, op dit moment moet ik aan U en een gekke braziliaanse denken als ik het woord anus zie staan
De frequentie in acht nemend, moet ik nog zeker 68 jaar mod blijven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel zit je nu? Het is wel verspreid he? niet allemaal in 1 keer.
Jou krijgen ze toch ook gewoon niet weg? Dat red je welquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De frequentie in acht nemend, moet ik nog zeker 68 jaar mod blijven.
Dat is jouw perverse interpretatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |