kloptquote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef Xbm360 het volgende:
Ach, je kunt je smartcard makkelijk delen met de rest vd. wereld & daarvoor krijg je weer honderden andere smartcards terug, zodat je alle zenders in Europa "educatief" kunt bekijken.
Ideale ontvangers hiervoor zijn de Kathrein UFS 910 & alle types Dreamboxen (Linux satelliet-ontvangers)
Vroegah, programmeerde ik maandelijks zogenaamde funcards, waarmee je veel pakketten openkreeg. Maar tegenwoordig zijn de encrypties zo goed dat dit niet meer werkt.
tuurlijk wel..quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:43 schreef Poit- het volgende:
Ah het is dus niet mogelijk om met 2 decoders en 1 smartcard op beide tv's digitale tv te koekeloeren? Bedrijf heeft namelijk per ongeluk 2 decoders verstuurd
Ik heb twee dreamboxen staan met cccam. Maar met zo'n log kan ik toch nog geen kloten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
steek een kaartje in een cam die kan loggen
daar rolt toch alles voor bij wat de smartcards doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb twee dreamboxen staan met cccam. Maar met zo'n log kan ik toch nog geen kloten?
Ja en dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
daar rolt toch alles voor bij wat de smartcards doen![]()
Ja dan moet ik het ziggo nog een keer laten sturen... En kan ik dan dat signaal zelf iedere drie weken sturen zodat mijn kaart nieuw blijft?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan zou je toch ook het activatie signaal voorbij zien komen wat er naar de card toe gaat
geen idee.. ik denk dat het toch Trial en Error blijftquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja dan moet ik het ziggo nog een keer laten sturen... En kan ik dan dat signaal zelf iedere drie weken sturen zodat mijn kaart nieuw blijft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |