abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66366640
Ach, je kunt je smartcard makkelijk delen met de rest vd. wereld & daarvoor krijg je weer honderden andere smartcards terug, zodat je alle zenders in Europa "educatief" kunt bekijken.

Ideale ontvangers hiervoor zijn de Kathrein UFS 910 & alle types Dreamboxen (Linux satelliet-ontvangers)

Vroegah, programmeerde ik maandelijks zogenaamde funcards, waarmee je veel pakketten openkreeg. Maar tegenwoordig zijn de encrypties zo goed dat dit niet meer werkt.
pi_66368215
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef Xbm360 het volgende:
Ach, je kunt je smartcard makkelijk delen met de rest vd. wereld & daarvoor krijg je weer honderden andere smartcards terug, zodat je alle zenders in Europa "educatief" kunt bekijken.

Ideale ontvangers hiervoor zijn de Kathrein UFS 910 & alle types Dreamboxen (Linux satelliet-ontvangers)

Vroegah, programmeerde ik maandelijks zogenaamde funcards, waarmee je veel pakketten openkreeg. Maar tegenwoordig zijn de encrypties zo goed dat dit niet meer werkt.
klopt
pi_66492045
Ah het is dus niet mogelijk om met 2 decoders en 1 smartcard op beide tv's digitale tv te koekeloeren? Bedrijf heeft namelijk per ongeluk 2 decoders verstuurd
pi_66584987
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:43 schreef Poit- het volgende:
Ah het is dus niet mogelijk om met 2 decoders en 1 smartcard op beide tv's digitale tv te koekeloeren? Bedrijf heeft namelijk per ongeluk 2 decoders verstuurd
tuurlijk wel..

zolang ze de card maar niet aan de BOX-ID koppellen zo als ze bij UPC doen

anders zou je even moeten kijken naar een smartwi ofzo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:08:15 #30
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_87200971
Per 1 augustus zit er geen preview periode meer standaard op smart-cards. Die preview (nu free-view genoemd als ik me niet vergis) gaat pas in wanneer een medewerker van Ziggo een signaal heeft verstuurd naar je smartcard dat de teller van de previewperiode op nul zet. De kaart die ik een paar weken geleden heb laten activeren had namelijk al zijn preview periode gehad een jaar eerder.

Wat zou ik toch graag willen weten hoe ik dat signaal simuleer... Maar natuurlijk is het nergens op internet te vinden.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_87202832
steek een kaartje in een cam die kan loggen :?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:14:34 #32
39510 R2cksson
pi_87203013
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
steek een kaartje in een cam die kan loggen :?
Ik heb twee dreamboxen staan met cccam. Maar met zo'n log kan ik toch nog geen kloten?
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_87203507
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:14 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ik heb twee dreamboxen staan met cccam. Maar met zo'n log kan ik toch nog geen kloten?
daar rolt toch alles voor bij wat de smartcards doen :? :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:43:43 #34
39510 R2cksson
pi_87211003
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

daar rolt toch alles voor bij wat de smartcards doen :? :)
Ja en dan?
pi_87211046
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ja en dan?
dan zou je toch ook het activatie signaal voorbij zien komen wat er naar de card toe gaat :?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:50:47 #36
39510 R2cksson
pi_87211276
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:44 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dan zou je toch ook het activatie signaal voorbij zien komen wat er naar de card toe gaat :?
Ja dan moet ik het ziggo nog een keer laten sturen... En kan ik dan dat signaal zelf iedere drie weken sturen zodat mijn kaart nieuw blijft?
pi_87222202
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:50 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ja dan moet ik het ziggo nog een keer laten sturen... En kan ik dan dat signaal zelf iedere drie weken sturen zodat mijn kaart nieuw blijft?
geen idee.. ik denk dat het toch Trial en Error blijft :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')