Hahaha, herkenbaar, maar dan bij elke baan naast beveiliging.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef kikoooooo het volgende:
"Is t al 5 uur? Ah kanker, nog maar 10.15"
[ afbeelding ]
Nee, anders had ik dat er wel bij gezet, achterlijke debiel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef LockonStratos het volgende:
TS doet beveiliging niveau 1 en moet nu stage lopen:')
bestaat er beveiliging niveau 2 dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef LockonStratos het volgende:
TS doet beveiliging niveau 1 en moet nu stage lopen:')
Wat voor verpauperde school zit jij?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef Benny_Lava het volgende:
Die gasten staan ook bij mij op school
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Valt wel mee denk ik. Als het maar goed betaalt.
Ja, die mogen ook rondlopen/surveillerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bestaat er beveiliging niveau 2 dan?
Nee, dat mogen ze niet. Ze mogen geen geweld gebruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Totdat de poortjes piepen natuurlijk. Dan mogen ze die klant tackelen. Daar doen ze het allemaal voor.
Het gaat zelfs tot niveau 9000!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dat mogen ze niet. Ze mogen geen geweld gebruiken.
Dat ik medelijden met mensen heb die zo'n baan hebben. Ik zou nog liever thuiszitten met ww, dan dat doen.quote:
Politieschool heette dat vroegerquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gaat zelfs tot niveau 9000!
Al een stuk minder spannend. Maar vasthouden tot de politie komt toch zeker wel, met gepaste dwang.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dat mogen ze niet. Ze mogen geen geweld gebruiken.
Die gasten mogen sowieso niet fouilleren, dat is voorbehouden aan de politiequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
er is toch ook zo'n regel dat mannelijke beveiligers geen vrouwelijke bezoekers/klanten mogen fouilleren tenzij de dame geen bezwaar heeft ofzo?
Die staat voor de V van Vegeta, wat een verwijzing is naar het ultieme beveiligersdoel om een beveiliger met niveau 9000 te wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat houd die V eigenlijk in?
Als je binnen in een winkel o.i.d staat toch wel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die gasten mogen sowieso niet fouilleren, dat is voorbehouden aan de politie
ze hebben een opleiding gehadquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef Loohcs het volgende:
Zo kun je over nog wel een paar banen een topic openen...maar een beetje rondwandelen lijkt mij beter dan uitbener in de slagerij of zo.
Ik vraag me wel af wat het nut is van die mannetjes, want ze hebben toch geen extra bevoegdheden in vergelijking met het 'gewone' winkelpersoneel?
Vast een afschrikkende werking ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef Loohcs het volgende:
Zo kun je over nog wel een paar banen een topic openen...maar een beetje rondwandelen lijkt mij beter dan uitbener in de slagerij of zo.
Ik vraag me wel af wat het nut is van die mannetjes, want ze hebben toch geen extra bevoegdheden in vergelijking met het 'gewone' winkelpersoneel?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Die staat voor de V van Vegeta, wat een verwijzing is naar het ultieme beveiligersdoel om een beveiliger met niveau 9000 te worden
Nee natuurlijk niet, ze mogen je aanhouden (alleen bij heterdaad), maar moeten je dan zo snel mogelijk overdragen aan de politie. Onderzoek aan lichaam of kleding is uit den boze.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Als je binnen in een winkel o.i.d staat toch wel?
Dus? Dan hebben ze nog steeds slechts dezelfde bevoegdheden als ieder ander, toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ze hebben een opleiding gehad
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Schiet me ineens die beveiliger te binnen die bij het leidseplein de fucking febo staat te beveiligen zaterdagavond
Jij hebt de film gezien?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef De_Ananas het volgende:
Beveiliging in een museum daarentegen.... MÊNNUS STOER!!!!
Ik moest lachen. Dankjewel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Die staat voor de V van Vegeta, wat een verwijzing is naar het ultieme beveiligersdoel om een beveiliger met niveau 9000 te worden
Is er een film uitgebracht over mijn levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef De_Ananas het volgende:
Beveiliging in een museum daarentegen.... MÊNNUS STOER!!!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is er een film uitgebracht over mijn leven?
Zeer zekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.imdb.com/title/tt0477347/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |