quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Nieuwe auto prijzen staan ook onder druk.. Alleen in januari zijn er al 17% minder auto's verkocht dan in januari 2008
Is ook zo, maar dan krijg je bij een Espace uit voorraad een Twingo kado ofzo.quote:
Whehehe dat deed alleen Hans Jongeriusquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan krijg je bij een Espace uit voorraad een Twingo kado ofzo..
Niet dat de prijzen van nieuwe auto's opeens gaan zakken.
Dat weten we tochquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Nee, natuurlijk niet, ik hoef ook helemaal geen TT als verjaardagcadeau, natuurlijk niet! DOe niet zo gek joh, nee, echt niet....
Na ik had je al gefeli't in het vorige draadje hoor, maareuh.. in welk forum wil je een verjaarstopic dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Nee, natuurlijk niet, ik hoef ook helemaal geen TT als verjaardagcadeau, natuurlijk niet! DOe niet zo gek joh, nee, echt niet....
Wat een drol is die Joene soms hequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef HeatWave het volgende:ik ben zeker NSFW, maar dat geloven ze op mijn werk niet
.
Maar bedankt voor de spontaniteit.
Da's mooi balen. Schade alleen maar blik mag ik hopen?quote:Jarno:
Dat laatste dus. Laten we zeggen dat YPPY de vangrail op de A27 van heel dichtbij heeft gezien, en de auto achter haar de bumper van de Corsa van zeer dichtbij heeft kunnen bewonderen.
Voor sommige auto's is het al afgeschaft.. Voor de Smart sinds dit jaarquote:
Dan moet hij dus een nieuwe auto kopenquote:
Iets met A-label of alleen voor lelijke auto's?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor sommige auto's is het al afgeschaft.. Voor de Smart sinds dit jaar
Ach lelijk is relatief..quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Iets met A-label of alleen voor lelijke auto's?
Lelijk is idd relatief en de smart is toch wel relatief lelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach lelijk is relatief..
Waarom de Smart dit jaar al weet ik niet.. Weet alleen dat er opeens een stuk meer Smarts verkocht worden
Heel gek misschien, maar zo'n 'kijk mij hip zijn' koekblik is nou niet echt een auto waarmee ik graag 100+ KM per dag mee over de snelweg wil rijden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach lelijk is relatief..
Waarom de Smart dit jaar al weet ik niet.. Weet alleen dat er opeens een stuk meer Smarts verkocht worden
Och ik rij er 160 mee zonder problemen hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:12 schreef Metatron het volgende:
[..]
Heel gek misschien, maar zo'n 'kijk mij hip zijn' koekblik is nou niet echt een auto waarmee ik graag 100+ KM per dag mee over de snelweg wil rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |