abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66176998
Binnenkort kan ik een assurantieportefeuille (geen schade) overnemen.
Ben een aantal jaren geleden als financieel adviseur werkzaam geweest en, ondanks de negativiteit rondom de financiele branche, wil ik deze kans benutten.
Momenteel ben ik met de cursus Erkend Hypotheek adviseur begonnen. Valt opzich wel mee, qua inhoud. Heb op het forum wel e.e.a. gelezsen inzake de examenvraagstelling etc.

Welnu; heeft iemand wellicht een aantal proefexamens zodat ik de vraagstelling kan oefenen.
Gaarne mailen naar; eliminator@zeelandnet.nl

Echter rest mij eveneens de vraag;
Aan welke richtlijnen ik moet voldoen en eisen (vakdiplomas) om hypotheken en gekoppelde levensverzekeringen te mogen adviseren en hierin te bemiddelen.

Met belangstelling zie ik iedere reactie tegemoet.
pi_66179507
WFT Basis, Leven, Schade, CK en Hypotheken om alles te kunnen (dan moet je ook nog je certificering SEH hebben)

Aanvraag vergunning duurt overigens zéker 13 weken.

Voor alleen hypotheken en aanverwante levensverzekering volstaat SEH en WFT hypotheken. (dan mag je ook inboedel en opstal adviseren als er een hypotheek wordt gesloten, anders niet)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73606530
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:07 schreef volvoV70 het volgende:
Binnenkort kan ik een assurantieportefeuille (geen schade) overnemen.
Ben een aantal jaren geleden als financieel adviseur werkzaam geweest en, ondanks de negativiteit rondom de financiele branche, wil ik deze kans benutten.
Momenteel ben ik met de cursus Erkend Hypotheek adviseur begonnen. Valt opzich wel mee, qua inhoud. Heb op het forum wel e.e.a. gelezsen inzake de examenvraagstelling etc.

Welnu; heeft iemand wellicht een aantal proefexamens zodat ik de vraagstelling kan oefenen.

Echter rest mij eveneens de vraag;
Aan welke richtlijnen ik moet voldoen en eisen (vakdiplomas) om hypotheken en gekoppelde levensverzekeringen te mogen adviseren en hierin te bemiddelen.

Met belangstelling zie ik iedere reactie tegemoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')