abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66194655
Ze zouden het hele feest moeten verbannen

sensation
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_66194718
quote:

* Herinnert zich nog dat Yosander stiekem 's avonds nog naar 538 zat te luisteren omdat hij de nieuwe 'The Anthem' wilde horen .

Of dat TMF nog The Anthem 2002 als videoclip uitzond .
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_66194760
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef Biels het volgende:
Alsof er niks beters te vinden is dan Sensation Black .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:04:10 #29
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66194802
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef Handar het volgende:
Het wachten is op Crane
indd

BLACK
sensation !!!!!!!!!!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_66195108
Sensation
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66203961
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:55 schreef Biels het volgende:

[..]

De magie van de arena .
Vind zo´n enorm gebouw toch wat meer hebben dan de HmH of het gelredome
pi_66204841
Mwah, dit werd ook ooit gezegd van Shockers.......en zoals we allemaal weten hebben we daar ook nooit meer wat van vernomen.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_66204953
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Klagen dat zo'n evenement commercieel is
Dat.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_66205026
quote:

[..]

De magie van de arena .
net zoiets als de uitstaling van JP Balkenende
moh
pi_66205398
Wat vervelend nou...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_66205497
Ik ben blij dat ik er niet heen hoef
Kutherrie
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_66205906
TS: bezoek nou eens een echt indoor feest wat 's nachts is van B2S of Q-dance en kom dan weer eens terug!
Kijken of je dan nog steeds zo bij black zweert, want dan is dat er aardig uit denk ik zo. ID-T stelt geen fuck voor. Die is meer voor de softe genres...
pi_66212428
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:45 schreef mafkees01 het volgende:
TS: bezoek nou eens een echt indoor feest wat 's nachts is van B2S of Q-dance en kom dan weer eens terug!
Kijken of je dan nog steeds zo bij black zweert, want dan is dat er aardig uit denk ik zo. ID-T stelt geen fuck voor. Die is meer voor de softe genres...
Ben op Thunderdome in de HmH geweest en ook op Intoxicated in de sporthallen zuid. Beide geweldige feesten maar ik denk dat Black in de arena echt een aparte ervaring is (door de locatie en de show) die je niet snel vergeet; en dat gaat dus nooit meer kunnen. En daarom dit topic
pi_66212609
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ben op Thunderdome in de HmH geweest en ook op Intoxicated in de sporthallen zuid. Beide geweldige feesten maar ik denk dat Black in de arena echt een aparte ervaring is (door de locatie en de show) die je niet snel vergeet; en dat gaat dus nooit meer kunnen. En daarom dit topic
Dat denk je?
Ben je weleens @ Black geweest?
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_66212695
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 02:03 schreef NielsTriple het volgende:
Bedrijven moeten veel omzet maken om te kunnen functioneren.
????? :S
pi_66212718
Hey veldmuis
pi_66212732
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:05 schreef veldmuis het volgende:

[..]

????? :S
Dat wist je niet? Je nam aan dat mensen in het bedrijfsleven aan vrijwilligerswerk deden?
En daarbij, zonder omzet, geen winst..
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_66212746
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:06 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Dat wist je niet? Je nam aan dat mensen in het bedrijfsleven aan vrijwilligerswerk deden?
En daarbij, zonder omzet, geen winst..
ja maar omzet is toch niet altyd nodig ??
pi_66212781
Niet dat ik naar black zou gaan, maar het hoort er zeker bij.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_66213125
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Dat denk je?
Ben je weleens @ Black geweest?
Nee, maar wel de DVD + verschillende filmpjes gekeken en tientallen verhalen aangehoord dat het een'unieke ervaring' is en daarnaast ben ik al een paar keer in de arena geweest.
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:27:46 #46
167856 Toempf
Internetheld
pi_66213591
Wat ik vandaag in de krant las is dat Sensation White dit jaar op 3 én 4 juli is, en omdat ze maar voor 2 feesten in de arena vergunningen kunnen krijgen, schrappen ze Black helemaal maar. Het was sowieso toch wel een beetje een ondergeschoven kindje aan het worden, denk aan de naamsverandering, en het feit dat er voor Black geen dvd-registratie is uitgebracht.

ID-T doet steeds minder harde feesten, tot nu toe is alleen Thunderdome nog over....
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:41:55 #47
245446 truth_hurts
Be original, dont die a copy!
pi_66214181
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef julian6 het volgende:
Omdat dat clubkutmuziek feesje dat Sensation white heet toevallig beter verkoopt, gaan ze gelijk black afschaffen met een dom excuusje;
[..]

Het verdient een onafhankelijk positie en eigen identiteit? Maak dat de kat wijs, de CEO van ID&T vond gewoon dat hij gouden vloertegels in zijn enorme villa aan de bahamas verdiende, dus loost ie dat feest maar commerciele ratten zijn het!

En nu proberen ze de pijn te verzachten door het in een andere locatie te geven Zet het dan maar helemaal stop, want dan is het geen BLACK meer maar een verkapte qlimax.

kut id&t

Klacht: Geweldig feest wat word vervangen door een commercieel clubfeesje waar het enkel en alleen gaat om zien en gezien te worden, waardoor ik er niet bij kan zijn
lekker irritant zeg! laten ze white maar schrappen!
pi_66214387
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:58 schreef julian6 het volgende:

[..]

De muziek is er zooooo belabberd. De show is best aardig, maar dan kun je net zo goed naar White gaan. Heb je dat ook weer gezien.
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_66215070
quote:

[..]

De magie van de arena .
Met sensation
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66216241
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef Sam_Raimi het volgende:

[..]

De muziek is er zooooo belabberd. De show is best aardig, maar dan kun je net zo goed naar White gaan. Heb je dat ook weer gezien.
Als je van clubmuziek houdt, zit je met White inderdaad goed. Maar als je zoals mij meer van de hardere muziek houd, is Black meer jouw keuze.

En ik heb zo het idee dat jet gros van de bezoekers van white het niet eens kan schelen welke muziek er gedraait word, als ze maar kunnen zeggen dat ze op Sensation geweest zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')