abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:34:12 #76
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66277382
Er is gewoon iets mis met de medische staf van Groningen. Lovre gaat een weekje naar Servië en is weer helemaal fit, terwijl alle spelers die hier blijven steeds weer irritante blessures oploopt.
pi_66277402
quote:
Begeerde Luuk de Jong staat open voor vertrek

Luuk de Jong staat open voor een vertrek bij De Graafschap. Eerder deze week werd al bekend dat FC Twente belangstelling had getoond, daarna werd ook duidelijk dat FC Groningen en SC Heerenveen interesse hebben in de achttienjarige aanvaller. "Ik vind De Graafschap een hartstikke mooie club, maar ik wil me als voetballer ontwikkelen", vertelt de tiener vrijdagmiddag aan Omroep Gelderland. "Dat kun je beter bij een (sub)topper. De Jong is op de hoogte van de interesse van onder meer FC Twente en FC Groningen. "We praten al wel een beetje met ze."

"Mijn hart ligt zeker in Doetinchem", vervolgt De Jong. Ik ben hier opgegroeid en getogen. Maar ik heb een aantal kwaliteiten als koppen en targetman. Dan weet je dat er misschien andere clubs komen. Ik denk wel dat ik het ook wel verdiend heb." In Enschede is hij in beeld indien Ricky van Wolfswinkel (Vitesse) niet haalbaar is.

De Jong is na de winterstop definitief doorgebroken bij De Graafschap. Samen met de negentienjarige Ben Sahar vormt hij de talentvolle aanval van De Superboeren. De in Zwitserland geboren De Jong speelde tot dusver zeven duels voor de Doetinchemmers en maakte tegen FC Twente maakte hij zijn eerste en tot dusver enige doelpunt.
Bron Omroep Gelderland.

Hij heeft al contact gehad met Groningen en Twente
pi_66278142
Wat is dat eigenlijk voor type spits? Ik heb eigenlijk nooit zo op hem gelet .

Anyway, mooi kut al die blessures weer. Morgen maar 4-4-2 spelen lijkt me, zoiets:

-------------------------Luciano ----------------------
Svejdik--------Sankoh-------Granqvist---------Stengun
----------------------------Holla-----------------------------
------Meerdink----------------------------Levchenko----
----------------------------Lovre---------------------------
---------------Berg---------------------Gracia------------
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66278192
Gracia-Gracia = Gracias
pi_66278221
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef MaxPower het volgende:
Gracia-Gracia = Gracias

.
Ik laat het mooi staan, hehe.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:54:45 #81
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66278382
Stengun

Granqvist = Grandfist
Lovre = Love

pi_66278400
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:50 schreef venomsnake het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor type spits? Ik heb eigenlijk nooit zo op hem gelet .
Een slungel, fysiek, volgens mij een harde werker. Hoe veel talent hij heeft durf ik ook niet te zeggen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66278817
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:55 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Een slungel, fysiek, volgens mij een harde werker. Hoe veel talent hij heeft durf ik ook niet te zeggen.
Een nieuwe Martin Drent?

Trouwens, is het geen idee om Femi op rechtsback te zetten?
Ik vond Svejdik nu niet echt een succes tegen Amrabat in Eindhoven.
Femi is verdedigend gewoon sterk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66279539
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Een nieuwe Martin Drent?
Hij kan wel koppen iig. En domme pingels veroorzaken.

quote:
Trouwens, is het geen idee om Femi op rechtsback te zetten?
Van mij mag het, maar Jans zet er nog eerder Matthijs neer.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66279599
quote:
Sankoh: 'Honderd procent zeker van zege op PSV'

FC Groningen staat voor een belangrijke reeks wedstrijden in de Eredivisie. De ploeg van trainer Ron Jans staat zaterdag in De Euroborg tegenover PSV en gaat daarna op bezoek bij koploper AZ en rivaal SC Heerenveen.

FC Groningen ziet de ontmoeting met PSV vol vertrouwen tegemoet. De Trots van het Noorden is inmiddels al vijf wedstrijden in de Eredivisie zonder tegentreffer, doelman Luciano moest voor het laatst vissen in het bekerduel met NAC Breda van 21 januari (2-2).

FC Groningen profiteert optimaal van de stabiliteit van het centrale verdedigingsduo, bestaande uit Gibril Sankoh (foto) en de afgelopen zomer overgekomen Andreas Granqvist. 'Het gaat goed, ik ben tevreden', zegt Sankoh tegen VI over zijn seizoen. 'Sinds ik hier speel ben ik groeiende en daarin heeft de trainer ook een groot aandeel gehad. Inmiddels weet ik meer wat er verwacht wordt van een centrale verdediger in de Eredivisie.'

Vorig seizoen maakte Sankoh er al geen geheim van het graag eens hogerop te proberen. 'Zo voel ik het nog steeds, maar zolang ik voor FC Groningen speel, geef ik alles voor deze club. Europees voetbal moet dit jaar mogelijk zijn, voordat we dat hebben ben ik niet tevreden.'

Met de reeks van vijf duels zonder tegengoals in het achterhoofd voelt FC Groningen zich klaar voor PSV. Sankoh: 'Ik ben er voor honderd procent van overtuigd dat we die wedstrijd gaan winnen. Wij doen zeker niets onder voor die ploeg, maar ons spelpeil moet wel omhoog. Tegen Heracles vielen we te ver terug, er slopen een aantal slordigheidjes in ons spel. Maar de serie van 2009 staat wel en daar mogen we trots op zijn.'

VI
Hopla, 3 punten in de tas .
Op naar Alkmaar!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66280113
Nou, iemand dan nog interesse in mijn kaartje?
pi_66280496
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:33 schreef detulp050 het volgende:
Nou, iemand dan nog interesse in mijn kaartje?
ikke ikke ikke

Een zekere overwinning gaat er bij mij wel in.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66280787
Over Femi gesproken, is hij niet de beste man om Affelay uit te schakelen?
Lijkt me op zich meer iets voor hem dan voor Danny Holla.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66281268
Zit wel wat in. Ik vind Femi verdedigend ook sterker dan Holla.
Maar ik denk dat Femi gewoon weer op de bank komt te zitten.

Het is jammer dat we zo'n krappe selectie hebben, en dan met name voorin.
Anders kon je misschien eens een ander systeem spelen met Holla EN Femi centraal op het middenveld.

Henk Elderman praat met een zeer gelukkige Goran Lovre...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:12:10 #90
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66281654
Sankoh die er 100% zeker van is
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_66282187


Als iedereen nu eens fit zou zijn.......
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66287260
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_66294094
Koc weer gescoord.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66297379
Ik word echt moe van al die blessures...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 23:44:59 #95
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_66300316
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Koc weer gescoord.
Calabro ook helaas. Koç moet hem nog wel even voorbij natuurlijk...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:42:54 #96
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_66302465
Niet schrikken van de kop van onderstaand artikel...
quote:
Lodeweges terug naar Groningen

EINDHOVEN - Dwight Lodeweges keert vanavond als interim-hoofdtrainer van PSV terug bij FC Groningen, de club waar hij in het seizoen 2002-2003 voortijdig zijn biezen moest pakken als hoofdcoach. In de tussenliggende jaren was hij nooit meer zelfstandig werkzaam bij een club, moest hij altijd genoegen nemen met een functie als assistent-trainer.

,,Het is wel grappig daar nu als tijdelijk trainer van PSV terug te komen,’’ erkent de 51-jarige coach. ,,Maar van rancune, of wat dan ook, is geen sprake. Dat is er nooit geweest ook. Ik heb met veel plezier in Groningen gewerkt. Het is al zeven jaar geleden dat ik daar opstapte. Ron Jans nam het indertijd van me over. Ik ken nog wat mensen uit de organisatie, daar is alles meegezegd. Van de spelers heb ik alleen nog gewerkt met Paul Matthijs. Zelfs het stadion is nieuw. In mijn tijd speelde Groningen nog in het Oosterpark. Zo lang is het dus geleden.’’

Lodeweges heeft zelfs grote bewondering voor wat sinds zijn vertrek in Groningen is gepresteerd. ,,De club was toen een sleeping giant. De beleidsbepalers daar hebben de club tot leven gewekt. Heel knap. FC Groningen is het bewijs dat een stabiele organisatie belangrijk is. Vergelijk het met pakweg twintig jaar geleden. Een club als Fortuna Sittard, om een voorbeeld te noemen, behoorde toen, zeker in verhouding met Groningen, tot de subtop. Zie hoe dat toch in betrekkelijk korte tijd helemaal is veranderd. Het is echt erg knap hoe ze dat in Groningen voor elkaar hebben gekregen.’’

Sportief staat er vanavond veel op het spel. Zowel PSV als FC Groningen is nog volop in de race om zonder play-offs Europees voetbal af te dwingen. ,,PSV heeft het vaak moeilijk in Groningen,’’ weet Lodeweges. ,,Die ploeg speelt opportunistisch voetbal. Als het publiek er achter gaat staan heeft de tegenstander het per definitie niet gemakkelijk. Wij moeten uit gaan van onze eigen kracht, proberen het initiatief te hebben. Ons vertrouwen is na het prima gelijkspel tegen AZ toegenomen. Je merkt dat de groep scherp is. Het is geen toeval dat we geen enkele blessure hebben binnen de selectie. Uitzonderlijk voor de maand februari.’’
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_66303111
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66303166
Ik schrok toch..

Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66306509
!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_66307454
Wat denken jullie dat het gaat worden vanavond? Vond het echt jammer dat Groningen het in Eindhoven zo makkelijk weggaf uiteindelijk, nu maar hopen dat het vanavond beter gaat. Zou voor Ajax goed zijn, maar mijn halve familie woont in Groningen dus stiekem ben ik ook wel een beetje Groningensupporter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')