Ah ja, ik wist niet zeker of je alles had meegekregen of niet, dus ik deed het in de herhalingquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik begreep dat je afstuderen nu niet doorging, en dat je daarom "vrij" had.. Maar vroeg me dus al af wat je nu aan het doen bent. Wel goed dat je dan doorgaat met het schakelprogrammaDat scheelt je toch later weer ergens tijd neem ik aan? Dan loop je dus niet echt een half jaar vertraging op of wel?
Ah ok, hetzelfde als moblo en IB dus, moblo zit in de 1e en IB in de 2e / 3e?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef Sander het volgende:
Informatiekunde, als die dan nog bestaat
Daar heb je geluk meequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef Sander het volgende:
Dankzij dit vrije half jaar kan ik weer een half jaar inhalen met dat schakeljaar. Netto scheelt het dus niks inderdaad.
Dat vind ik serieus goed van je. Het zou mij dan gebeuren dat ik er na een maand ofzo achter kwam dat ik net zo goed meteen het schakeljaar had kunnen oppakken.. waardoor ik wel een netto vertraging zou oplopenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Ah ja, ik wist niet zeker of je alles had meegekregen of niet, dus ik deed het in de herhaling
Ja en nee idd. Dankzij dit vrije half jaar kan ik weer een half jaar inhalen met dat schakeljaar. Netto scheelt het dus niks inderdaad.
Ik heb 't wel als zeer nuttig ervaren, de overgang is echt pittig heurquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:41 schreef Californium het volgende:
schakeljarenik hoop dat ik ontzien word
Yep. Ik volg nu vakken uit zowel het eerste als het tweede jaar (bachelor vakken). Het schakeljaar is een soort verkapte bachelor-snelcursusquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah ok, hetzelfde als moblo en IB dus, moblo zit in de 1e en IB in de 2e / 3e?
Ik begreep het eerst niet, ik dacht waarom zou ik in godsnaam een jaar besteden aan leren hoe ik op de uni aan de slag moet, terwijl ik van het vwo kom en dus in principe rechtstreeks daarvanaf ook had kunnen beginnen. Maar ik heb nu door dat in dat schakelprogramma de hele bachelor ook meteen zitquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't wel als zeer nuttig ervaren, de overgang is echt pittig heur.
Ja het bevalt goed. De uni is professioneler, sneller, en beter met onderwijs op de HAN. Op de HAN waren goede docenten echt als de krenten in de pap (althans, bij de I-kant). Op de uni is dat omgekeerd. Dat het allemaal theoretisch is vind ik niet erg. Heb nu bijna 8 jaar praktijkgericht gedaan, dus dan mag het wel. Het bevalt me dus erg goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus goed van je. Het zou mij dan gebeuren dat ik er na een maand ofzo achter kwam dat ik net zo goed meteen het schakeljaar had kunnen oppakken.. waardoor ik wel een netto vertraging zou oplopenMaar nice! Bevalt het goed?
Doen! Nu kan het nog, en je hebt er later erg veel profijt vanquote:Ik wil hierna ook beginnen aan een schakelprogramma, dat duurt 1,25 jaar en dan 1 jaar een master erachteraan
Licht de structuur van lambda Cro protein toe en het helix-turn-helix motifquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
jij ook al hostiwaar moet het over gaan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef LastRequest het volgende:
Piet! Oosterhout in het nieuws! Sesamstraat gejat
Ja alleen die 1500 woorden en het feit dat ik er ook ng een artikel als referentie bij moet gooienquote:
Minor versus week opdracht, wel een verschilletje madamquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef Californium het volgende:
nog 1 artikel
aw poehoe![]()
mijn teller staat al bijna op 50
Het scheelt dat ik op het HBO geen tentamens heb gehad.. Dus het is niet zo dat ik gewend ben het met de samenvatting te doen. Wel een tegenvallertje wordt uberhaupt studeren voor tentamens, omdat ik dus al sinds de middelbare school niet meer hard heb hoeven leren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Instelling en motivatie is echt een heel groot gedeelte om je programma succesvol af te ronden, dat klinkt clichematig, maar je moet echt die uren in de boeken steken (wat je op 't HBO nog wel eens met de samenvatting af kon).
fout, ik zit ook in het 2e jaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah ok, hetzelfde als moblo en IB dus, moblo zit in de 1e en IB in de 2e / 3e?
[..]
Daar heb je geluk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |