quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij bent deel van de donderdagmiddagspamcrew, jij mag niks zeggen!
Volgens mij wel prima!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je BF trouwens?
Oh zeker wel!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
Skihut muziek is wel geniaal op z'n tijd
Goffedomme zeg...vakantie!quote:
Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goffedomme zeg...vakantie!. Wat een luizenleven
.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en nog een tentamen gefaaldmet een 5
Aai.gifquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en nog een tentamen gefaaldmet een 5
Van de laatste, had ook niet echt veel anders verwacht maar stiekem hoop je toch dat het lukt..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
. Een nieuwe of nog een van de laatste tentamenweek?
Ja, wtf, lijkt me ook niet het type om zulke lame acties uit te halen eigquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad.. Ook dat gezeik met dat vriendinnetje van mesnap niet echt wat er aan de hand is.. Gister op de uni was ze ook al best raar tegen me aant doen.. Maar daarna bij haar thuis supergezellig samen gegeten en daarna thee gedronken en shizzle..
En dan ben ik iets aant vertellen en begint ze met een ander vriendinnetje ineens keihard te lachen.. De rest van de tafel keek ook echt zo vanIk heb ook echt zo gezegd van nee echt gezellig wat jullie nu doen
en daarna mijn not amused gezich opgezet
En toen ze uitgelachen waren was het een "onderonsje" ik bedoel als ze een probleem met me heeft moet ze dat gewoon zeggen![]()
Zo
/klaag
Log haar dan uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moblo, sterf, met je posten op mijn account
Nee, het voelt echt als zielig middelbaar school gedrag zeg maar.. Anders bel ik dr zo wel even dat het me toch wel dwars zitquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, wtf, lijkt me ook niet het type om zulke lame acties uit te halen eig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |