Zeker niet, maar die discussie is te lame voor woorden dus ga ik niet aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef gers het volgende:
ik zal wel een nep nijmegenaar zijn omdat ik carnaval vier
Ga je het in Nijmegen zelf vieren dan? Naar ik gehoord heb is Nijmegen namelijk niet echt the place to be met dit feest?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef gers het volgende:
ik zal wel een nep nijmegenaar zijn omdat ik carnaval vier
Ik ben gewoon stiekem nog een echte ossenaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar die discussie is te lame voor woorden dus ga ik niet aan.
Maastricht en het lampegatquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je het in Nijmegen zelf vieren dan? Naar ik gehoord heb is Nijmegen namelijk niet echt the place to be met dit feest?
Lampegat , eindhovenquote:
Zou ook niet best zijn anders, dan zouden we namelijk meer dan een topic per dag doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een snelle googlesearch leert me dat we idd al meer dan een jaar hier posten, de tering.
Zeg maar niksquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef IrishBastard het volgende:
Dat is dan wel weer naisMaar of je daar nou een excuus voor nodig hebt
Zoals het er nu uit ziet hebben Moblo, nog 'n maat en ik maandag een avond whiskey proeven
Doe ff verslag enzo, staat bij ons ook al een paar jaar op de planningquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef IrishBastard het volgende:
Zoals het er nu uit ziet hebben Moblo, nog 'n maat en ik maandag een avond whiskey proeven
Hoe bedoel je meer dan een jaar? Topic bestaat al langer toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een snelle googlesearch leert me dat we idd al meer dan een jaar hier posten, de tering.
Ik ga heeeel misschien ook nog een nachtje naar Maastricht.. maar denk niet dat het 'em gaat worden. Moet ik retourtje betalen en ik kan alleen op zaterdag, dat schijnt niet zo leuk te zijnquote:
Ja ik bedoel een maandje voor meet 1, vanaf 't moment dat 't een beetje begon te lopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef LastRequest het volgende:
Hoe bedoel je meer dan een jaar? Topic bestaat al langer toch?
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom het ineens is gaan lopen. Enig idee? Een scherpe analyse oid?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel een maandje voor meet 1, vanaf 't moment dat 't een beetje begon te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |