Ik denk het laatste ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef tcr het volgende:
Nog tips voor mensen zonder RTV Oost op de digitale TV (pr*t UPC). Of zullen we achter de pc moeten kruipen voor de stotterende live-feed
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Door dit topic dacht ik dat het vandaag was
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Door dit topic dacht ik dat het vandaag was
Vorige keer deed die stream van RTV-Oost het best aardig toch? Heb toen zonder veel problemen zitten kijken...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef tcr het volgende:
Nog tips voor mensen zonder RTV Oost op de digitale TV (pr*t UPC). Of zullen we achter de pc moeten kruipen voor de stotterende live-feed
Ja dat was met Paris Saint Germain - Fc Twente.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vorige keer deed die stream van RTV-Oost het best aardig toch? Heb toen zonder veel problemen zitten kijken...
Klinkt een beetje als een Feyenoord supporter die voor deze ene keer heel hard voor Ajax zingt..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef BOYS1985 het volgende:
Voor deze ene keer deze week dan:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR....
SEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....
LAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSS...
MarseillaisMarseillais
Marseillais
Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken, maar dan nogsteeds vind ik dat een ware baas ben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een Feyenoord supporter die voor deze ene keer heel hard voor Ajax zingt..
Oftewel..ongelooflijke kneus dat je bent.
En die smiley met die bijl mag je gerust laten staan hoor.
Toen zat ik in Parijs, maar dit is me te ver rijden, dan wel te duur vliegen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Ja dat was met Paris Saint Germain - Fc Twente.
4-0
![]()
[ afbeelding ]
Zelfs voor FOK begrippen ben je een uitzonderlijke kneusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef BOYS1985 het volgende:
MarseillaisMarseillais
Marseillais
1-1quote:
Loserquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef BOYS1985 het volgende:
MarseillaisMarseillais
Marseillais
200quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:16 schreef Riro het volgende:
Ah, de wedstrijd die onze volgende tegenstander gaat opleveren.
Hoeveel supporters gaan er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |