abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67764312
ik zou ook gaan voor nummer 2... en ja, rueda komt uit eigen jeugd, net als menno de vries... ik heb tom schreuder gekocht 2 seizoenen terug toen had ie nog 7 balletjes op schieten, hij is nu bezig voor balletje negen

ik heb nu flavio arnedo achter de spitsen staan... eerst stond menno de vries daar. Echter is menno meer een echte spits en flavio meer een nummer 10 (het BC en passen/PI) doet het hem gewoon... heb de vries op traningskamp gestuurd voor BC, passen en PI. Als flavio wat meer stamina krijgt, dan blijft ie achter de spitsen, zo niet dan is het afwachten hoe menno terugkomt van TC.

Die Harold ziet er op eerste oogopslag wel leuk uit maar hij heeft zijn maxings niet mee, zo heb ik zelf Marick Bergmeester (ook uit eigen jeugd) maar die is ook gemaxed op BC5. net niet goed genoeg uiteindelijk voor een basisplek. Ben aan het kijken of ik er nu een verdediger van maken kan.

En ja, zal me spelers maar eens even snel op BC gaan trainen, helpt wel een hoop...

Waarom doe je die belg eigenlijk wel, hij is op zich wel een held... dat ie in je 3 buitenlandersquotum snijdt is niet zo erg aangezien het toch wel een toevoeging is voor je team... of zit ik mis?
een dag niet geademd, is een dag niet geleefd!
pi_67764537
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef boi_maverick het volgende:
ik zou ook gaan voor nummer 2... en ja, rueda komt uit eigen jeugd, net als menno de vries... ik heb tom schreuder gekocht 2 seizoenen terug toen had ie nog 7 balletjes op schieten, hij is nu bezig voor balletje negen

ik heb nu flavio arnedo achter de spitsen staan... eerst stond menno de vries daar. Echter is menno meer een echte spits en flavio meer een nummer 10 (het BC en passen/PI) doet het hem gewoon... heb de vries op traningskamp gestuurd voor BC, passen en PI. Als flavio wat meer stamina krijgt, dan blijft ie achter de spitsen, zo niet dan is het afwachten hoe menno terugkomt van TC.

Die Harold ziet er op eerste oogopslag wel leuk uit maar hij heeft zijn maxings niet mee, zo heb ik zelf Marick Bergmeester (ook uit eigen jeugd) maar die is ook gemaxed op BC5. net niet goed genoeg uiteindelijk voor een basisplek. Ben aan het kijken of ik er nu een verdediger van maken kan.

En ja, zal me spelers maar eens even snel op BC gaan trainen, helpt wel een hoop...

Waarom doe je die belg eigenlijk wel, hij is op zich wel een held... dat ie in je 3 buitenlandersquotum snijdt is niet zo erg aangezien het toch wel een toevoeging is voor je team... of zit ik mis?
Hij kan een leuke som geld opleveren, waarmee ik mijn team op meerdere plaatsen kan versterken. Gerrie Lindenbergh is niet heel veel slechter, maar wel een aantal jaren jonger. Ik kan met het geld een leuke middenvelder kopen die die Harold kan vervangen en dan hou ik nog wat geld over voor misschien een verdediger die net zo goed is als die Belg. Ik kocht hem met 7sp/6st/8ta voor 2 ton en ook Paul Roordink (toen 4 stamina) kostte me 2 ton. Ik denk dat ik nu wel 4 tot 5 ton kan krijgen en als ik dan weer zo een gelukkige slag kan slaan als toen dan is mijn team een stuk beter af.
pi_67764619
hoe doen jullie het oveirgens met trainers... ik heb al een goede staff met een aantal mooie skills... hoe maken jullie er gebruik van?
pi_67764762
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef boi_maverick het volgende:
hoe doen jullie het oveirgens met trainers... ik heb al een goede staff met een aantal mooie skills... hoe maken jullie er gebruik van?
Ik heb veel trainers die over het algemeen slecht zijn, maar bij 1 skill 6 of 7 hebben. Zijn goedkoop en op die ene skill voorlopig goed genoeg. Ik heb dan ook op elke skill een trainer staan, zowel bij de jeugd als bij de senioren.
pi_67765451
zow... pay the man... ik heb over het algemeen hetzelfde als bij jou. ik heb bij de jeugd momenteel maar 1 trainer die 5 op speed en stamina heeft... laat me jeugd daar op doortrainen.
pi_67766870
Niet op elke skill staat een speler hoor
Laat ik het zo zeggen: elke speler traint onder een trainer bij mij. Heb 9 trainers in dienst, kost me 32k per week.
pi_67790602
okee, 32k is nogal wat... bij mij kost het 17,5 k... is aanzienlijk minder... ben nu aan t bieden op een 22 jarige Nederlandse keeper... gaat me ook een aardige duit kosten ben ik bang
pi_67808873
Hoeveel balletjes? Ruwe schatting:
7 keepen: 70k-90k
8 keepen: 350k-400k
9 keepen: 800k-900k
10 keepen: 1.2mln-1.5mln
pi_67813448
hij was 22, had 7 op stamina en 8 op keepen... voor de rest nog 3 en 2 random verdeeld over de andere skills... is weg gegaan voor 550... ben net 1 keer overboden... heb hem dus niet gehaald..

de viva las homies cup is overigens ook vol Heb me huisgenoot met de plaatselijke FC gevraagd
pi_67853677
Ok, die 7 stamina is natuurlijk erg leuk en zal de prijs flink hebben opgedreven!

Eindronde wordt trouwens een makkie voor me denk ik. 3 ploegen met zeer hoge spelerswaardes, maar ze zijn alle 3 inactief. Vanmorgen al 6-0 gewonnen
pi_67853723
7-0 zelfs, nog een goaltje in de 95e minuut
  donderdag 9 april 2009 @ 09:36:56 #212
234795 sezten
El genius
pi_67854137
http://mzplayer.se/?id=0409090604
Tips? Zou ik spelers kunnen wegdoen?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_67874021
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef sezten het volgende:
http://mzplayer.se/?id=0409090604
Tips? Zou ik spelers kunnen wegdoen?
Anton Zegeling en Erben Stigt weg=>al 24 jaar en zo weinig snelheid is gewoon kansloos.
Gilbert Bodde weg=>0 schieten EN 0 tackelen, dus eigenlijk heeft hij geen positie
  donderdag 9 april 2009 @ 23:27:25 #214
234795 sezten
El genius
pi_67881602
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Anton Zegeling en Erben Stigt weg=>al 24 jaar en zo weinig snelheid is gewoon kansloos.
Gilbert Bodde weg=>0 schieten EN 0 tackelen, dus eigenlijk heeft hij geen positie
Erben Stigt is mijn vaste spits, heeft er ~40 gemaakt dit seizoen.
Andere kan ik het alleen maar mee eens zijn.
  donderdag 9 april 2009 @ 23:30:29 #215
234795 sezten
El genius
pi_67881695
Bodde is weg
Kan ik Erben nog verkopen? Of allemaal maar gewoon ontslaan..
pi_67881720
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:27 schreef sezten het volgende:

[..]

Erben Stigt is mijn vaste spits, heeft er ~40 gemaakt dit seizoen.
Andere kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Dan kan je overwegen die te houden, maar je moet hem wel proberen op korte termijn te vervangen hoor. Snelheid is 1 van de belangrijkste skills.
pi_67881732
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:30 schreef sezten het volgende:
Bodde is weg
Kan ik Erben nog verkopen? Of allemaal maar gewoon ontslaan..
je kan sowieso maar 1 per 24 uur ontslaan. Ik zou ze er voor 101 opzetten, als ze dan niet verkocht raken-->ontslaan
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:42:53 #218
82589 S-Two
barba macacu
pi_67894772
Laat ik mijn team ook eens posten: http://www.mz-data.com/t.php?id=4287 , is dit goed genoeg voor de vierde divisie? Of heb ik nog versterkingen nodig?

Ik heb ook nog een vraagje, wat denken jullie dat ik met Huib Hoogland moet doen (hoe ik hem moet trainen)? Volgens mij is hij nog nergens gemaxed op. Ik train hem nu naar zijn vierde bal op ball control, en daarna denk ik speed/stamina.

edit: En oja, mijn jeugd is zoooooo slecht
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_67894963
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:42 schreef S-Two het volgende:
Laat ik mijn team ook eens posten: http://www.mz-data.com/t.php?id=4287 , is dit goed genoeg voor de vierde divisie? Of heb ik nog versterkingen nodig?

Ik heb ook nog een vraagje, wat denken jullie dat ik met Huib Hoogland moet doen (hoe ik hem moet trainen)? Volgens mij is hij nog nergens gemaxed op. Ik train hem nu naar zijn vierde bal op ball control, en daarna denk ik speed/stamina.

edit: En oja, mijn jeugd is zoooooo slecht
Je hebt ze allemaal verborgen, nu kunnen wij ze niet zien
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:57:51 #220
82589 S-Two
barba macacu
pi_67895165
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je hebt ze allemaal verborgen, nu kunnen wij ze niet zien
Lol , ik verander het ff.

edit: http://www.mz-data.com/t.php?id=4287 nu wel?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_67895363
Hij werkt
Huib Hoogland is wel een leuke speler, denk dat je die inderdaad voorlopig op bc moet trainen. Hij is lekker allround, kan een leuke middenvelder worden. En als mid is bc toch wel een hele belangrijke skill.

Op zich zou je het wel moeten kunnen redden in divisie 4. Ik eindigde op doelsaldo 8e en moet dus playoffs tegen degradatie spelen, maar die win ik met gemak. Ik zat ook in eigenlijk de sterkste divisie 4, dus ik had gewoon heel veel pech.
Zie OP voor mijn team trouwens.
pi_67906504
je kunt niet met zekerheid zeggen dat je in de sterkste 4e div zat... ik word zesde in mijn 4e div en ik win constant redelijk dik van je... ik heb overigens een nieuwe 25 jarige verdediger... 7 speed, 8 stamina, 4 PI, 4 BC en 8 tackelen... toch wel een toevoeging voor me...

Huib Hoogland is een held overigens... eigen jeugd in het kader van Marc Rueda!
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:49:06 #223
234795 sezten
El genius
pi_67906890
Ohja, Irritatie.
Hoe kan ik het best omgaan met jeugdspelers?
Eerst op Jeugdpakket sturen? en dan trainen waar ze de meeste balletjes voor kunnen krijgen?
pi_67906892
Iedereen bij mij is actief, van de nummer 1 tot de nummer laatst, dat is al een teken aan de wand. En bij de divisie 4 cup zitten bij de laatste 8 2 uit mijn divisie, waaronder ikzelf. Ik won in de poulefase ook alles met zeer overtuigende cijfers.

Hoe duur was je verdediger btw? Mijn Belg zal ongeveer evenveel waard zijn, precies dezelfde skills
pi_67906989
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef sezten het volgende:
Ohja, Irritatie.
Hoe kan ik het best omgaan met jeugdspelers?
Eerst op Jeugdpakket sturen? en dan trainen waar ze de meeste balletjes voor kunnen krijgen?
Daar zijn de mening flink over verdeeld. Sommigen zeggen dat je het best in het eerste jaar een jeugdkamp kan gebruiken en vervolgens op "gewone" trainingskampen sturen die enigzins overeenkomen met het jeugdkamp, anderen vinden elk jaar jeugdkamp en weer anderen gebruiken hun eigen inschatting.

Ikzelf gebruikte altijd de eerste methode, maar na een paar niet zo overtuigende resultaten (bijv jeugdkamp vertelde mij: speed/stamina/tackelen, maxde op 6/7/7) ben ik overgegaan naar methode 3.

In Zone 250 onder Hints en tips staat trouwens ook veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')