Die Wesley de Vleesschauwere?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef Amadeo het volgende:
Na enkele maanden geen MZ te hebben gespeeld weer terug begonnen. In de tussentijd helaas gezakt naar de 3e divisie, maar wel een mooi budget van 8m om terug een team op been te krijgen.
Van die 8 blijft er momenteel nog 4,7 over, maar m'n team is nog niet af:
Heeft iemand misschien nog een goede div.2/3-waardige mid-wing of diepe spits die hij/zij kwijt wilt?
Jeugdige talentjes mogen ook altijd gemeld worden
EDIT: Hihi, ik zie net dat ik vandaag nog een speler van Irritatie100 heb gekocht
Hij heeft 6 stamina, 4 passen, 2 intelligentie en 2 lange passen, dus ik begrijp niks van dit antwoord... Ik heb hem nog een bericht gestuurd maar vooralsnog geen antwoord. Nu mijn vraag: zouden jullie deze speler nog wel kopen?quote:Hi...
Eyelens´s an exelent and young player!
Max:
Stamina (Resistencia) 7
Inteligence (Inteligencia) 5
Pasing (Pases) 6
Large Pasing (Pases largos) 6
Bye.
Illuminating Jedi Girls (124282)quote:Op donderdag 16 april 2009 09:13 schreef boi_maverick het volgende:
welk team heb je?
Die inderdaad :pquote:Op donderdag 16 april 2009 09:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Wesley de Vleesschauwere?
Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 16 april 2009 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Stamina is ook nog unmaxed, die andere 2 wel maxed inderdaad.
Ik heb deze speler toch maar binnen gehaald, met 250k niet duur. Dat haal ik er sowieso wel weer uit denk ik. Klein gokje, maar ik hoop dat ie het waard wordt!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Even jullie hulp nodig: ik heb mijn oog laten vallen op een leuke middenvelder, mits unmaxed op tackelen en passen. Hij is ook niet heel erg duur. Nou heb ik de maxings gevraagd, maar de eigenaar geeft een heel erg wazig antwoord:
[..]
Hij heeft 6 stamina, 4 passen, 2 intelligentie en 2 lange passen, dus ik begrijp niks van dit antwoord... Ik heb hem nog een bericht gestuurd maar vooralsnog geen antwoord. Nu mijn vraag: zouden jullie deze speler nog wel kopen?
Verder: 9snelheid/7bc/5tackelen, Nederlander, 22 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |